Monday, February 19, 2007

Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ!



Καλώς ή κακώς η περίπτωση της κυρίας Άννας Κοκκίνου μας αφορά. Και τούτο διότι ως φορολογούμενοι πολίτες καταθέτουμε τον οβολό μας για να ενισχύονται οι δημιουργοί και να παράγουν έργο. Αυτό είναι μια άλλη πικρή ιστορία. Η κυρία Κοκκίνου, λοιπόν, είτε ως άτομο είτε ως «Σφενδόνη», ανήκει στην κατηγορία εκείνων των θεατρικών ομάδων ή θεάτρων ή ατόμων που επιχορηγούνται από το υπουργείο Πολιτισμού. Δεν είχα άλλο βήμα για να απευθύνω αυτό το λόγο κι ούτε πιστεύω ότι πρέπει να απασχολεί κανείς τις στήλες των εφημερίδων, όπως τις απασχολεί η κυρία Κοκκίνου προβάλλοντας κάθε λίγο και λιγάκι τα παράπονά της για οικονομική αδυναμία. Δεν έχετε λεφτά κυρία Κοκκίνου; Μην κάνετε θέατρο, πηγαίνετε σπίτι σας! Το θέατρο ζει και χωρίς εσάς. Δεν μπορείτε να φεσώνετε τον κόσμο!
Και για να έρθω στο προκείμενο: Όταν η κυρία Κοκκίνου προετοίμαζε το Φεστιβάλ Μπέκετ, μου τηλεφώνησε και ζήτησε τη συνεργασία μου, επειδή γνώριζε τις ικανότητές μου και λόγω της προϋπηρεσίας μου στη διεύθυνση του Φεστιβάλ Θεάτρου Τρίπολης, όπου την είχα προσκαλέσει δύο φορές για να δώσει παράσταση και φυσικά πληρώθηκε αδρά και μέσα στις ορισμένες προθεσμίες. Δούλεψα, λοιπόν, στην οργάνωση της παραγωγής του Φεστιβάλ Μπέκετ, ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ, και όλοι οι συντελεστές θεώρησαν καταλυτική τη συνεργασία μου αυτή για ένα σωστό αποτέλεσμα. Η οργάνωση, δηλαδή, από την πλευρά μου κατά γενική ομολογία υπήρξε άψογη. Και φυσικά και η ίδια η κυρία Κοκκίνου έλεγε τα καλύτερα λόγια. Συμμερίστηκα τις «αγωνίες» της και δέχτηκα την πίστωση χρόνου που μου ζήτησε για να με πληρώσει. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν περάσει περίπου τρία χρόνια και να μην έχω πάρει ούτε ένα ευρώ παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου. Αυτό, για όσους ξέρουν, δεν είναι παράξενο.
Την τελευταία φορά μου είπε ότι θα με πληρώσει όταν βγάλει λεφτά από τις παραστάσεις και μου έκλεισε το τηλέφωνο… Είμαι πεπεισμένος ότι ουδέποτε θα πληρωθώ για τη δουλειά που προσέφερα! Λοιπόν, η κυρία Κοκκίνου είναι κατ’ επάγγελμα… μπατακτσίδισσα [=αυτή που δεν πληρώνει αυτά που χρωστάει] και το παίζει και μάγκας! Αυτό έχει γίνει πλέον γνωστό σχεδόν σε όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί της. Εδώ δεν θα αναφέρω ονόματα καλλιτεχνών που δούλεψαν μαζί της και γνώρισαν την «τακτική» της, παρότι είναι εύκολο να το κάνω. Και τώρα; Απλώς, εγώ θα σκέφτομαι ότι δούλεψα και δεν πληρώθηκα. Ο πρώτος ήμουν ή ο τελευταίος; Η κυρία Κοκκίνου απλώς θα συνεχίζει να κοροϊδεύει, και τα μέσα ενημέρωσης θα εξακολουθούν να τη χαϊδολογάνε…
Αλλά, η περίπτωσή της πλέον μας ενδιαφέρει στο μέτρο που το Υπουργείο Πολιτισμού επιχορηγεί το θέατρό της. Και το υπουργείο χρησιμοποιεί τα χρήματά μου, τα χρήματα του κάθε φορολογούμενου. Μπορεί η κυρία Κοκκίνου να μην απαντήσει η ίδια. Είμαι βέβαιος ότι κάποιος θ’ απαντήσει «αντ’ αυτής». Θα πρέπει όμως να σκεφτεί πολύ πριν απαντήσει, διότι η κυρία Κοκκίνου στη μόνη που δεν χρωστάει είναι… η Μιχαλού! Τα περί "τέχνης" και άλλα ηχηρά παρόμοια δεν με αφορούν.

No comments: