ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ και κάποια άλλα κέντρα επιζητούν μανιωδώς να κουλαντρίζουν την καλλιτεχνική ζωή του τόπου. Νευρίασα σήμερα μόλις διάβασα ένα άρθρο/ρεπορτάζ/έρευνα στο ΒΗmagazino, με τίτλο ΟΙ 10 ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΗΜΕΡΑ... Και μλέει ο δημοσιογράφος ότι "είναι οι βασικοί παίκτες που κινούν τα νήματα στη σύγχρονη θεατρική πραγματικότητα"!!!! Θα μου πειτε, τι θέλω εγώ τώρα;;; Ο καθένας ό,τι γουστάρει γράφει... Σωστά, κι εγώ ό,τι γουστάρω γράφω...
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΕΚΑ;;; Σταμάτης Φασουλής, Σωτήρης Χατζάκης, Νίκος Καραθάνος, Στάθης Λιβαθινός, Κατερίνα Ευαγγελάτου, Γιάννης Κακλέας, Δημήτρης Τάρλοου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Μιχαήλ Μαρμαρινός, Λένα Κιτσοπούλου.
Αυτοί οι άνθρωποι που δεν τους μηδενίζω, φυσικά ίσως να μην φταίνε που το περιοδικό τούς έβαλε σε περίοπτη θέση. Ο καθένας και η καθεμιά έχει τα υπέρ και τα κατά. Εγώ για μια κυρία θα πω ότι δεν έχει καθόλου ΥΠΕΡ και όλα είναι εναντίον της και αναφέρομαι στην Κιτσοπούλου που η σχέση της με το θέατρο είναι όση εγώ έχω με την αεροδυναμική!!! Η κυρία αυτή που είναι και πεζογράφος και ηθοποιός και θεατρική συγγραφέας, και σκηνοθέτης και μοντέλο και μπορεί και κάτι άλλο που δεν ξέρω, έχει αφοσιωθεί στην ΠΡΟΚΛΗΣΗ!!! Η παρουσία της στο χώρο των τεχνών και των γραμμάτων βασίζεται στην πρόκληση. Αντιπαρέρχομαι όσα γράφει ο δημοσιογράφος στο περιοδικό και στέκομαι μονάχα στο παρακάτω: "Τον Οκτώβριο αναμένεται να ξεκινήσουν στο Θέατρο του Νέου Κόσμου οι παραστάσεις του 'Μουνή', που αποτελεί σκηνική διασκευή του ομότιτλου διηγήματός της..." κ.λπ. Να ξεχάσουμε ότι η Κιτσοπούλου σ' ένα άλλο έργο της που παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών του κυρίου Λούκου, τον Αθανάσιο Διάκο, τον ήρωα της Αλαμάνας, τον έκανε... σουβλατζή και κερατά;;;
Ήδη έχει προϊδεάσει το κοινό που θα τρέξει να παρακολουθήσει τον... Μουνή και φυσικά θ' αγοράσει και το βιβλίο.... Η πρόκληση δεν είναι τέχνη, πάει και τελείωσε. Η Κιτσοπούλου πλασάρει τις ιδιορρυθμίες της, τα απωθημένα της, μπορεί κάποια ερωτικά ορμέμφυτα που μένουν ανικανοποίητα. Η πεζογραφία της και το θέατρό της δεν έχουν παρά τη διέξοδο και τη συνείδηση του αυτοερωτισμού. Αυτά για έναν από τους... βασικούς παίκτες που κινούν τα νήματα στη νεοελληνική θεατρική πραγματικότητα, όπως θέλει το περιοδικό του συγκροτήματος.
No comments:
Post a Comment