Sunday, October 7, 2012

Η "αρπαχτή" της Γερμανίδας!!!




  • Διάβασα ότι μόλις έξι (6) ώρες θα παραμείνει στη χώρα μας η καγκελάριος Μέρκελ. 
Αμέσως με παρέπεμψε στις "αρπαχτές" των ελληνικών θιάσων που έκαναν παλιότερα (αλλά εκείνοι οι άνθρωποι που έκαναν εκείνες τις "αρπαχτές" στην ελληνική επαρχία δεν ήταν ούτε εγκληματίες, ούτε κλέφτες, ούτε λωποδύτες...).
Η κυρία απόγονος του Χίτλερ δεν μπορεί να έρχεται για καλό.
Κι ας μην έχουν φρούδες ελπίδες κάποιοι από τον κυβερνητικό συνασπισμό ότι μπορεί να μας ανακοινώσει κάτι καλό (πχ. θα ανοίξουν οι βρύσες...).
Και στο κάτω της γραφής τι θα μπορούσε να μας ανακοινώσει;
  • Πρωθυπουργός δική μας είναι;
  • Κουλαντρίζει ολόκληρη την Ευρώπη; 
  • Ακολουθεί τα βήματα του Χίτλερ; 
  • Τι στο διάολο έρχεται να κάνει στην χώρα μας;;;
Εγώ έχω κάθε λόγο να είμαι αυτό που είμαι.
Και δεν θέλω στο όνομα μιας οποιασδήποτε πολιτικής συνδιαλλαγής να είμαι διαφορετικός απέναντι σε μια χώρα, σέ ένα έθνος, σε έναν λαό, που τσάκισε και βούτηξε στο αίμα ολόκληρη την Ευρώπη δυο φορές στον εικοστό αιώνα.
  • Οι Γερμανοί έσφαξαν εκατομμύρια ανθρώπων! Μόνος του ο Χίτλερ το έκανε;;;
  • Κάψανε στους φούρνους εκατομμύρια Εβραίων. Μόνος του ο Χίτλερ το έκανε;;;
  • Κάψανε χιλιάδες ελληνικά χωριά και σκότωσαν χιλιάδες, εκατοντάδες Έλληνες. Μόνος του ο Χίτλερ το έκανε;;;
  • Κατέστρεψαν τις υποδομές πόλεων, χωριών, χωρών. Μόνος του ο Χίτλερ το έκανε;;;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ.
  • Μας χρωστάνε. Δεν τους χρωστάμε!

No comments: