Sunday, December 1, 2013

Οι πολιτικοί ανήκουν στη μέση ανθρωπότητα!!!!

"Πολιτικά σχόλια δεν βλέπω...", μου έγραψε ο φίλος Γιώργος Φιλ. Τι να του απαντήσω, δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι πως έχω χάσει τη δυνατότητα να προβλέπω τις εξελίξεις και η προσωπική μου άποψη και θέση δύσκολα γίνεται αποδεκτή ή δεν έχει πλέον αντίκρισμα και η απήχησή της είναι μικρή, πολύ μικρή. Οπότε, γιατί να σκάω και να χαλάω τη ζαχαρένια μου και να συγχύζομαι με τον ένα ή την άλλη;;; Εξάλλου, πολλοί φίλοι αναλώνονται με πολλή επιτυχία στον πολιτικό σχολιασμό κι όπου προλαβαίνω, βάζω κι ένα like!!! Είναι αλήθεια ότι ο πολιτικός πρέπει να έχει διορατικότητα και το ίδιο πρέπει να έχει και ο πολιτικός αναλυτής. Ε, τα παραπολιτικά τα βαρέθηκα. Άλλωστε ποτέ δεν μου άρεσαν τα παραπολιτικά. Πάντοτε με απασχολούσε η ηθική στάθμη της πολιτικής, η οποία κατά γενική διαπίστωση βρίσκεται σε σχέση ευθέως ανάλογη προς την ηθική στάθμη του κοινωνικού της περιβάλλοντος. Τα πράγματα είναι απλά, παρά την προσπάθεια διαφόρων τιμητών της πολιτικής και των πολιτικών. Δηλαδή, οι πολιτικοί δεν είναι τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από την πιστή απεικόνιση της κοινωνίας. Οι πολιτικοί, ο καθένας τους ξεχωριστά, δεν είναι ούτε καλύτεροι ούτε χειρότεροι από τους άλλους ανθρώπους. Με τέσσερις λέξεις: ανήκουν στη μέση ανθρωπότητα. Συνεπώς ο πόλεμος που έχει εξαπολυθεί κατά της πολιτικής και των πολιτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, ανόητος. Αφού οι πολιτικοί έχουν τα προτερήματα και τα ελαττώματα των μαζών, και μιμούνται πολύ συχνά τους αστόχαστους ενθουσιασμούς ή τη συμπεριφορά τους και προφανώς και τις απογοητεύσεις, γιατί να είναι διαφορετικοί;; Μου φαίνεται εντελώς παράλογο όταν διαβάζω ή ακούω απλούς πολίτες ή και νεοσσούς πολιτικούς ή κόμματα να γίνονται με εξαιρετική ευκολία τιμητές των άλλων. Και είμαι πεπεισμένος ότι σήμερα η πολιτική ως έννοια δεν έχει συνάρτηση πλέον με τον ανταγωνισμό των ιδεών και των οικονομικών προγραμμάτων, όπως θα ήθελε κανείς να συμβαίνει σε μια δημοκρατική κοινωνία. Συνεπώς, αφού αδυνατώ να κάνω παρέμβαση στις πολιτικές εξελίξεις κατά οποιοδήποτε τρόπο, σταματώ και... τα πολιτικά σχόλια, που ανέφερε ο φίλος Γιώργος Φιλ. 
[Τελειώνω το σημείωμα, όπως το άρχισα..]

No comments: