Saturday, March 3, 2007

ioannisxen... χαίρε!

Με το που διάβασα την προτροπή στους φίλους που σε διαβάζουν για να επισκεφθούν το blog μου ξαφνιάστηκα ευχάριστα. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι συγκινήθηκα. Προσοχή: χρησιμοποιώ κυριολεκτικά την ελληνική γλώσσα. Κι αυτό από το γεγονός ότι έχω εντοπίσει πως και πολυγράφος είσαι αλλά και η ευρύτητα των ζητημάτων που σε απασχολούν, εν πολλοίς με "ενοχλούν" κι εμένα είτε θετικά με απασχολούν. Πρέπει να σου πως ότι έπαψα εδώ και δυο χρόνια να είμαι μάχιμος δημοσιογράφος κι έχω βρει την υγειά μου γράφοντας εδώ. Επειδή, λοιπόν, κατά μια έννοια είμαστε "συνάδελφοι" - έστω στο διαδίκτυο - πρέπει να μου δώσεις μια διεύθυνσή σου για να σου στείλω το βιβλίο μου και σε λίγες μέρες το θεατρικό περιοδικό μου. Αλλά και για να αποδώσω τα του Καίσαρος, παραθέτω τη δική σου διεύθυνση:

http://mesokosmos.blogspot.com/

2 comments:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Nίκο το βιβλίο θα πάω να το αγοράσω.Μπορείς να μου στείλεις το περιοδικό.Γράψε μου στην tyflomyga@mail.gr για να συννενοηθούμε.Ευχαριστώ πολύ για την κίνηση σου!

Νίκος Λαγκαδινός said...

Σου έστειλα e-mail.