Χορικά
Νίκος Λαγκαδινός «Οι εχθροί του θεάτρου», «Για το Εθνικό οι…καμπάνες», «Η θεατρική αγορά» - Γιάννης Καραχισαρίδης «Θεωρία και πράξη στο θέατρο» - Σάββας Πατσαλίδης «Κείμενο-παράσταση και η διαλεκτική των σημείων» - Μάγια Λυμπεροπούλου «Ο μάστορας-ηθοποιός» - Κώστας Καλημέρης «Οι αναγνώστες-θεατές» - Περικλής Κουκουβίνος «Το κέντρο και η περιφέρεια»
Το κοίλον και τα κυρτά
Θεατροπόρος: Η φωνή των Ηθοποιών και οι Κρατικές Σκηνές
Αφιέρωμα στη Μαριονέτα Γιάγκος Ανδρεάδης «Θείον θαύμα. Σκέψεις για την αρχαία μαριονέτα»
Πέπη Ρηγοπούλου «Η μαριονέτα στο έργο του P. Klee. Πώς ένας ζωγράφος στήνει θέατρο» - «Η αθωότητα του θηρίου και η νοσταλγία του ποιητή. Διαβάζοντας το δοκίμιο του Κλάιστ για τη μαριονέτα»
Θόδωρος Δυρραχινός «Η Αυτού Μεγαλειότης TOONE o VII και οι μαριονέτες των Βρυξελλών»
Αντρέας Ιωάννου «Ενάντια στην εκπόρνευση του θεάτρου. Η Ραμακιέν σταθμός στην πορεία του Μαριονεττεάτερ (της Σουηδίας)»
Ιόλη Ανδρέου «Παίζοντας Κλάιστ… Η μαριονέτα από το κείμενο στην πράξη. Theater K»
Κατερίνη Αντωνακάκη «Η Μαριονέτα στη Λυών»
Βάλτερ Πούχνερ «Το λαϊκό παραδοσιακό κουκλοθέατρο στα Βαλκάνια»
Μαρία Βελλιώτη «Οι κούκλες του Χρ. Κονιτσιώτη στη συλλογή του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος»
Πλήρες έργο Ραμόν ντελ Βάλλιε Ινκλάν Το χάρτινο Ρόδο. Μελόδραμα για μαριονέτες (μετάφραση Λέανδρου Πολενάκη και εισαγωγή: «Πεθαίνοντας έναν αρχέτυπο θάνατο…»)
Κείμενα για τον Βυσσινόκηπο του Άντον Τσέχοφ
Marie-Louise Bablet «Το καθημερινό και η μεταφορά. Ο Βυσσινόκηπος του Ότομαρ Κρέτσνα»
Otomar Krejca «…προς ηθοποιούς»
Loucien Pentilier «Αναζητώντας το νόημα μιας παράξενης κωμωδίας»
Colette Godard «Ιστορίες θεάτρου, έρωτα και τείχους»
Giorgio Strehler «Ο Βυσσινόκηπος, έρευνα για το χρόνο»
Peter Brook «Ο Βυσσινόκηπος, μια απέραντη ζωτικότητα»
Georges Banu «Αυτό που θυμόμαστε…»
Kirsikka Siikala «Ο Βυσσινόκηπος του Έφρος»
Άρθρα – μελέτες Pierre Vidal-Naquet «Ο Οιδίπους στη Βιτσέντσα και στο Παρίσι, δυό στιγμές μιας ιστορίας»
Βάλτερ Πούχνερ «Ο σκηνικός χώρος στο Κρητικό Θέατρο»
Μιχάλης Βιρβιδάκης «Ένα workshop πάνω στον Κρητικό Πόλεμο 1645-1669, από τους Ruben Fraga & Jorge Bernardi»
Δημήτρης Κωτσής «Actors Studio, μύθος και πραγματικότητα. Συνεντεύξεις με τους Walter Lott και Ανδρέα Βουτσινά”
Πλάτων Μαυρομούστακος «Έρευνα της θεατρικής δραστηριότητας σε Αθήνα και Πειραιά, 1974-1984»
Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Λάρισας
Γιάννης Γκίκας «Το ερασιτεχνικό θέατρο στην Αγιάσο, μια άγνωστη ιστορία 100 χρόνων»
Σπύρος Κοκκίνης «Μια παράσταση της Αντιγόνης στη Γερμανία το 1882»
Χάρης Καμπουρίδης «Σε ποια γλώσσα “σκέφτεται” ο δημιουργός;»
Βιβλία
Δανιήλ Ι. Ιακώβ «Ανιχνεύοντας την αρχαία τραγωδία. Όροι και μετασχηματισμοί στην αρχαία ελληνική τραγωδία του Νίκου Χουρμουζιάδη»
Νίκος Λαγκαδινός «Οι εχθροί του θεάτρου», «Για το Εθνικό οι…καμπάνες», «Η θεατρική αγορά» - Γιάννης Καραχισαρίδης «Θεωρία και πράξη στο θέατρο» - Σάββας Πατσαλίδης «Κείμενο-παράσταση και η διαλεκτική των σημείων» - Μάγια Λυμπεροπούλου «Ο μάστορας-ηθοποιός» - Κώστας Καλημέρης «Οι αναγνώστες-θεατές» - Περικλής Κουκουβίνος «Το κέντρο και η περιφέρεια»
Το κοίλον και τα κυρτά
Θεατροπόρος: Η φωνή των Ηθοποιών και οι Κρατικές Σκηνές
Αφιέρωμα στη Μαριονέτα Γιάγκος Ανδρεάδης «Θείον θαύμα. Σκέψεις για την αρχαία μαριονέτα»
Πέπη Ρηγοπούλου «Η μαριονέτα στο έργο του P. Klee. Πώς ένας ζωγράφος στήνει θέατρο» - «Η αθωότητα του θηρίου και η νοσταλγία του ποιητή. Διαβάζοντας το δοκίμιο του Κλάιστ για τη μαριονέτα»
Θόδωρος Δυρραχινός «Η Αυτού Μεγαλειότης TOONE o VII και οι μαριονέτες των Βρυξελλών»
Αντρέας Ιωάννου «Ενάντια στην εκπόρνευση του θεάτρου. Η Ραμακιέν σταθμός στην πορεία του Μαριονεττεάτερ (της Σουηδίας)»
Ιόλη Ανδρέου «Παίζοντας Κλάιστ… Η μαριονέτα από το κείμενο στην πράξη. Theater K»
Κατερίνη Αντωνακάκη «Η Μαριονέτα στη Λυών»
Βάλτερ Πούχνερ «Το λαϊκό παραδοσιακό κουκλοθέατρο στα Βαλκάνια»
Μαρία Βελλιώτη «Οι κούκλες του Χρ. Κονιτσιώτη στη συλλογή του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος»
Πλήρες έργο Ραμόν ντελ Βάλλιε Ινκλάν Το χάρτινο Ρόδο. Μελόδραμα για μαριονέτες (μετάφραση Λέανδρου Πολενάκη και εισαγωγή: «Πεθαίνοντας έναν αρχέτυπο θάνατο…»)
Κείμενα για τον Βυσσινόκηπο του Άντον Τσέχοφ
Marie-Louise Bablet «Το καθημερινό και η μεταφορά. Ο Βυσσινόκηπος του Ότομαρ Κρέτσνα»
Otomar Krejca «…προς ηθοποιούς»
Loucien Pentilier «Αναζητώντας το νόημα μιας παράξενης κωμωδίας»
Colette Godard «Ιστορίες θεάτρου, έρωτα και τείχους»
Giorgio Strehler «Ο Βυσσινόκηπος, έρευνα για το χρόνο»
Peter Brook «Ο Βυσσινόκηπος, μια απέραντη ζωτικότητα»
Georges Banu «Αυτό που θυμόμαστε…»
Kirsikka Siikala «Ο Βυσσινόκηπος του Έφρος»
Άρθρα – μελέτες Pierre Vidal-Naquet «Ο Οιδίπους στη Βιτσέντσα και στο Παρίσι, δυό στιγμές μιας ιστορίας»
Βάλτερ Πούχνερ «Ο σκηνικός χώρος στο Κρητικό Θέατρο»
Μιχάλης Βιρβιδάκης «Ένα workshop πάνω στον Κρητικό Πόλεμο 1645-1669, από τους Ruben Fraga & Jorge Bernardi»
Δημήτρης Κωτσής «Actors Studio, μύθος και πραγματικότητα. Συνεντεύξεις με τους Walter Lott και Ανδρέα Βουτσινά”
Πλάτων Μαυρομούστακος «Έρευνα της θεατρικής δραστηριότητας σε Αθήνα και Πειραιά, 1974-1984»
Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Λάρισας
Γιάννης Γκίκας «Το ερασιτεχνικό θέατρο στην Αγιάσο, μια άγνωστη ιστορία 100 χρόνων»
Σπύρος Κοκκίνης «Μια παράσταση της Αντιγόνης στη Γερμανία το 1882»
Χάρης Καμπουρίδης «Σε ποια γλώσσα “σκέφτεται” ο δημιουργός;»
Βιβλία
Δανιήλ Ι. Ιακώβ «Ανιχνεύοντας την αρχαία τραγωδία. Όροι και μετασχηματισμοί στην αρχαία ελληνική τραγωδία του Νίκου Χουρμουζιάδη»
No comments:
Post a Comment