Friday, December 23, 2011

Έχω εμπιστοσύνη στον Παπανδρέου!


Περιμένω τις εξελίξεις! Δεν θέλω να τις προδιαγράψω. Τις εξελίξεις στο χώρο του ΠΑΣΟΚ, εννοώ. Θα ήθελα να έχω την ψυχραιμία του Παπανδρέου. Αλλά δεν την έχω. Και αντιδρώ αυτομάτως. Αλλά δεν μπορεί κανείς να μου προσάψει το οτιδήποτε. Είμαι ένας ελεύθερος πολίτης, που ξέρω και βλέπω, και δεν προτιμώ τη σιωπή, αλλά τον προσωπικό λόγο. Γιατί νιώθω ότι όλα πια κατρακυλούν στη συναλλαγή και στο παζάρι.

Και οι συμμετέχοντες είναι πολιτικοί και μέσα ενημέρωσης, οι παράγοντες εκείνοι δηλαδή που ανέτρεψαν τον Παπανδρέου. Η συμπεριφορά τους με αυτά τα χαρακτηριστικά έχει κυριαρχήσει στον δημόσιο βίο και τείνει να γίνει καθεστώς. Πρόθεσή τους είναι να δημιουργήσουν τον δικό τους ιδιότυπο κώδικα πολιτικής αγωγής. Η στάση λόγου χάρη του Φλωρίδη ξεπέρασε τα εσκαμμένα και αποτυπώνει μια νέα πολιτικά αλλοπρόσαλλη τακτική που δεν έχει ερείσματα σε θέσεις και ιδέες.

Η στάση επίσης του Χρυσοχοΐδη δείχνει ότι ο άλλοτε αποτυχημένος γραμματέας του Κινήματος και νυν υπουργός βρίσκεται σε σύγχυση και αστάθεια πολιτικού προσανατολισμού. Αφού ο ίδιος δεν ένιωσε ότι έπρεπε να έχει παραιτηθεί μετά τους χαρακτηρισμούς που "στόλισε" τον πρόεδρο του Κινήματος, πιστεύω ότι η μόνη σωστή εξέλιξη θα ήταν η διαγραφή του Ναι, ο Χρυσοχοΐδης έπρεπε να διαγραφεί. Αλλά ο Χρυσοχοΐδης είναι από άλλο ανέκδοτο. Ακόμη -είμαι βέβαιος- δεν έχει καταλάβει ότι είναι καμμένο χαρτί!

Όσο για τους άλλους επίδοξους αρχηγούς, το μόνο που βλέπω είαι ότι εξαπατούν τους εαυτούς τους. Όπως έχει εξαπατηθεί και η μάζα εκείνη των πολιτών που στράφηκαν κατά του ΠΑΣΟΚ, όπως τουλάχιστον δείχνουν οι (πληρωμένες και κατευθυνόμενες) δημοσκοπήσεις. Και σ' αυτή την εξαπάτηση συνέβαλαν τα κόμματα της λεγόμενης παραδοσιακής αριστεράς σε αγαστή συνεργασία με τους φανφαρόνους "διαφωνούντες" και δήθεν "αντιμνημονιακούς" που αποχώρησαν από το ΠΑΣΟΚ.

Η συστηματική απαξίωση της πολιτικής αλλά και της ίδιας της προσωπικότητας του Γιώργου Παπανδρέου, στηρίχτηκε στην τακτική που ακολούθησαν ορισμένοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι βρήκαν ανοιχτές κάμερες και μικρόφωνα για να δημιουργήσουν τη σύγχυση εκείνη που ήταν απαραίτητη για να εκδιωχθεί ο Παπανδρέου. Από την πρωθυπουργία παραιτήθηκε ο Παπανδρέου, αλλά όχι από το πολιτικό προσκήνιο και φυσικά ούτε και από την καθοδήγηση του Κινήματος.

Έχω την εντύπωση ότι η έννοια της δημοκρατίας έχει αποκτήσει στον Παπανδρέου την ηθική παντοδυναμία της κι έχει ριζώσει ως αμετακίνητο ιδεώδες. Γι' αυτό πιστεύω ακράδαντα ότι ο Παπανδρέου  θα συνεχίσει να ηγείται του ΠΑΣΟΚ και της δημοκρατικής παράταξης.

Δεν θέλω τώρα να μπω σε λεπτομέρειες για το τι θα πρέπει να γίνει. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έγινε ένα τραγικό λάθος κι αυτό είχε σχέση με τη διάλυση της οργάνωσης. Εγώ, φερ' ειπείν, ευτυχώς που έχω το (φιλόξενο) διαδίκτυο και μπορώ να εκτονώνω την αγωνία και το πάθος μου για το μέλλον του Κινήματος που ίδρυσε ο μεγάλος Ανδρέας. Αλλιώς, δεν βλέπω πού θα μπορούσα να ανταλλάξω σκέψεις, απόψεις, να κονταροχτυπηθώ, να προτείνω!!!

No comments: