Thursday, March 1, 2007

ΔΡΩΜΕΝΑ, τεύχος 13, Ιανουάριος – Φεβρουάριος 1990

Αφιέρωμα στο Σύγχρονο Αγγλικό Θέατρο
(επιμέλεια: Ασπασία Τομπούλη – Έλση Σακελλαρίδου)
Katharine Worth «Οι φωνές του Σάμουελ Μπέκετ»
Ασπασία Βελισσαρίου «Ακινησία και Λόγος στο θεατρικό έργο του Σάμουελ Μπέκετ
Έλση Σακελλαρίδου «Οι υπαρξιακές πόρτες τού Πίντερ
Σάββας Πατσαλίδης «Η διαλεκτική του είναι και του φαίνεσθαι στο έργο τού Στόπαρντ»
Παναγιώτης Δόμβρος «Βίοι παράλληλοι – ο Τζο Όρτον και το έργο του»
Αθανασία Μπαλτιμά «Οργισμένα Νιάτα - ιδεολογικοί και ψυχολογικοί κώδικες»
Μελίνα Σάρδη «Οι τρεις τρελές μητέρες του φεμινιστικού θεάτρου στην Αγγλία (1958-1962). Shelagh Delaney (1939), Ann Jellicoe (1928), Doris Lessing (1920)»
Ασπασία Τομπούλη «Η δεκαετία του ’60 και το κίνημα του Εναλλακτικού Θεάτρου»
Τζον Μαγκρά «Το λαϊκό θέατρο και οι μεταβαλλόμενες απόψεις στη δεκαετία του ’80». Συνέντευξη
Έλση Σακελλαρίδου «Από το Επικό Θέατρο στο Θέατρο Προπαγάνδας. Διαλεκτική και δογματισμός στο σύγχρονο αγγλικό θέατρο»
Έντουαρντ Μποντ «Το θέατρο που θέλω»
Malcolm Hay «Έντουαρντ Μποντ: Προηγείται η πολιτική ανάλυση και ακολουθεί η αποδέσμευση της δημιουργικότητας»
΄Εντουαρντ Μποντ «Το θέατρο και η διαλεκτική της βίας». Συνέντευξη
Μάρω Γερμανού «Οι αδελφές του Σέξπιρ. Θεματογραφία γυναικών συγγραφέων»
Λουίζ Πέιτζ «Ο κόσμος που ξέρω είναι ένας κόσμος που κατοικείται από γυναίκες». Συνέντευξη
Εικόνες και εξώφυλλα από ελληνικές παραστάσεις αγγλικών έργων.

No comments: