- Αρνήθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, να συναινέσουν στην πρόταση του υφυπουργού Παιδείας Γ.Πανάρετου για κατάργηση του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας, οι Συγκλητικοί του Πανεπιστημίου Αθηνών που συνεδρίασαν ως αργά την Πέμπτη.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γ.Πανάρετος είχε στείλει έγγραφο στον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών ζητώντας τη γνώμη του Ιδρύματος για να καταργήσει το τμήμα λόγω των πρωτοφανών περιστατικών οικογενειοκρατίας και παρατυπιών που παρατηρήθηκαν σε αυτό. Οι συγκλητικοί εξέλαβαν την κίνηση του υφυπουργού ως παρέμβαση στο αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων, ενώ νωρίτερα είχαν εκφράσει τη συμπαράστασή τους στους διαμαρτυρόμενους φοιτητές για το ενδεχόμενο κατάργησης του τμήματός τους. Το θέμα της οικογενειοκρατίας και της κατάργησης ενός ολόκληρου τμήματος έρχεται σε μια στιγμή κατά την οποία αρχίζει ο διάλογος του υπουργείου Παιδείας με τα Ιδρύματα στο πλαίσιο των αλλαγών για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το θέμα όμως είναι ότι βιάστηκε το υπουργείο. Και βιάστηκε διότι δεν είναι τρόπος επίλυσης μιας προβληματικής κατάστασης η πρόταση/εισήγηση που έκανε στη Σύγκλητο. Να καταργηθεί το "άρρωστο" τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας! Μου θυμίζει το "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι"! Δεν πάει καλά το τμήμα, διότι διαβρώθηκε από τις σχέσεις οικογενειοκρατίας; Να φροντίσουν να το θεραπεύσουν. Να διώξουν τους καθηγητές που απόκτησαν το αξίωμα, τον τίτλο του καθηγητή, λόγω των οικογενειακών σχέσεων και να μπουν άλλοι καθηγητές "καθαροί" από παρόμοιες σχέσεις.
Δηλαδή επειδή όλοι ξέρουν ότι και στην Ιατρική τα ίδια σχετικά συμβαίνουν, πρέπει να καταργηθούν ας πούμε κάποια τμήματα; Οχι, βέβαια. Να γίνουν εκκαθαρίσεις για να σταματήσει επιτέλους η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός που έχει διαβρώσει όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και της κοινωνίας. Κι εδώ που τα λέμε θα υπάρχουν κι άλλες σχολές όπου οι σχέσεις εκείνων που γίνονται καθηγητές είναι περίεργες. Τώρα εξανέστη η Σύγκλητος και δεν ξέρω ακριβώς για ποιο λόγο. Θα μάθω.
Αλλά, το υπουργείο πρέπει να σκέφτεται πριν πάρει κάποιες αποφάσεις και να παίρνει τις σωστές αποφάσεις...
No comments:
Post a Comment