Να γελάσω με τις αποφάσεις της ΕΣΗΕΑ; Να γελάσω! Αυτή η ιστορία με τους "παραπτωματίες" δημοσιογράφους πρέπει κάποτε να τελειώσει. Το λέω με αφορμή την ποινή της προσωρινής διαγραφής 16 μηνών για τον Νίκο Ευαγγελάτο που αποφάσισε, σύμφωνα με πληροφορίες [ΤΟ ΠΑΡΟΝ], το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ, με ψήφους 3-2, για τη διαφήμιση της εταιρείας Altec Communications. Η μειοψηφία πρότεινε διαγραφή 3 μηνών, ενώ η ποινή είναι εφέσιμη. Ο Νίκος Ευαγγελάτος κατηγορείται για παραβίαση του καταστατικού και του κώδικα δεοντολογίας που απαγορεύει τις διαφημίσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες [στο ΠΑΡΟΝ], ο διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ1 υποστήριξε πως «πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί, αλλά όχι γενικευμένη απαγόρευση για τις διαφημίσεις». Ανέφερε μάλιστα πως έκανε τη διαφήμιση για λογαριασμό της Altec, διότι εκτιμά πως «η παραγωγή τεχνολογίας αιχμής από ελληνικά μυαλά είναι πολύ σημαντική για την οικονομία της χώρας». Η απόφαση δεν δημοσιοποιείται στο σύνολό της από το Πειθαρχικό, καθώς υπάρχει το δικαίωμα έφεσης από τον δημοσιογράφο... Θα μας τρελάνει ο Νικολάκης. Ώστε είναι "σημαντική η παραγωγή τεχνολογίας από ελληνικά μυαλά"! Νικολάκη, δεν μας λες που υπηρέτησες; Δυστυχώς, τότε που κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ, από το Πεντάγωνο (ή κάνω λάθος;). Υπηρετούσες, μάλλον, από το στούντιο του "Σκάι" (όταν όλα τα παιδιά του ελληνικού λαού υπηρέτησαν και υπηρετούν σε βουνά και ραχούλες, και νησιά και ξερονήσια). Κι έρχεσαι τώρα να "αποδείξεις" - τι ν' αποδείξεις; Αλλά πια το θέμα έχει σχέση και με την ΕΣΗΕΑ. Κάποτε θα πρέπει να σοβαρευτεί. Κάθε λίγο και λιγάκι ασχολείται με μερικούς (τους ίδιους) "δημοσιογράφους" που "υποπίπτουν" σε "παραπτώματα". Τελειώστε τους να πάρει ο διάβολος. Η ΕΣΗΕΑ είναι για τους δημοσιογράφους όχι για τους εργολάβους που βρίσκουν διάφορα λεκτικά τερτίπια για να την σκαπουλάρουν. Κατά καιρούς βλέπω και τον Γιώργο Παπαδάκη που διαφημίζει κι αναρωτιέται κανείς πότε είναι δημοσιογράφος και πότε διαφημιστής / ηθοποιός! Η πλάκα είναι ότι "τρώνε" και τη δουλειά από τους ηθοποιούς που κατά εκατοντάδες είναι άνεργοι ή αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την ηθοποιία. Και με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο που είναι ιδιοκτήτης / εκδότης εφημερίδας, έχει ένα επιτελείο από νέους δημοσιογράφους κ.λπ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ ή μέλος της Ένωσης Ιδιοκτητών Εφημερίδων; Κανείς δεν παίρνει την απόφαση να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο βαθιά στην ΕΣΗΕΑ, ώστε κάποτε [η ΕΣΗΕΑ] να είναι σεβαστή από φίλους και εχθρούς, από ιδιοκτήτες και κράτος, από εργολάβους και νταβαντζήδες, αυτούς που εννοεί ή όπως τους εννοεί ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής; Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί τα γράφω αυτά; Γιατί απλώς έχω σιχαθεί την υποκρισία όλων αυτών που υπεραμύνονται των λαϊκών συμφερόντων, της νομιμότητας, της ηθικής, της διαφάνειας και των αποδείξεων... Τι ν' αποδείξω, δηλαδή; Ποιος δημοσιογράφος είναι εργολάβος ή νταβαντζής, ποιος είναι σε κομματικούς καταλόγους και πληρώνεται, ποιος έχει βολευτεί από τον Ρουσσόπουλο σε κάποιες θέσεις οργανισμών, γραφεία Τύπου κ.λπ. Βοά ο τόπος, αλλά το ζήτημα είναι ότι υπάρχει η μεγάλη μάζα του δημοσιογραφικού κόσμου που εργάζεται με το κεφάλι ψηλά, που ξενυχτάει και δεν πληρώνεται όπως πρέπει, που έχει διαρκή το φόβο της απόλυσης γιατί ζούμε σ' ένα καθεστώς ιδιοκτησιακής αυθαιρεσίας, που μερικές φορές υποκύπτει γιατί ο δημοσιογράφος σκέφτεται την οικογένειά του, που απειλείται στη δουλειά του γι' αυτά που λέει και γράφει από τις επεμβάσεις της πολιτικής εξουσίας, που είναι όλη τη μέρα στο πόδι με το "κινητό" ανοιχτό διότι στην αντίθετη περίπτωση ο αρχισυντάκτης (σύμφωνα με τις εντολές) θα τον επιτιμήσει και θα τον αποπέμψει, που φοβάται από τις αδέσποτες σφαίρες μέσα στο χώρο της δουλειάς του...
[Άσε που μόλις τώρα άρχισα να τρέμω και να φοβάμαι μη μου την πέσουν όλοι αυτοί... κι επειδή έχω γνωρίσει την παλιανθρωπιά, κανείς δεν θα τρέξει για βοήθεια. Ο καθένας την πάρτη του... Αλλά ο βρεγμένος, τι να φοβηθεί;]. Με το δομημένο ομόλογο του ΤΣΠΕΑΘ τι απέγινε;
[Άσε που μόλις τώρα άρχισα να τρέμω και να φοβάμαι μη μου την πέσουν όλοι αυτοί... κι επειδή έχω γνωρίσει την παλιανθρωπιά, κανείς δεν θα τρέξει για βοήθεια. Ο καθένας την πάρτη του... Αλλά ο βρεγμένος, τι να φοβηθεί;]. Με το δομημένο ομόλογο του ΤΣΠΕΑΘ τι απέγινε;
No comments:
Post a Comment