Tuesday, November 4, 2008

Οι μπούρδες του Ρουσόπουλου!


Ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος είπε, μεταξύ άλλων αθλιοτήτων, για τα σπίτια που απέκτησε:
«Δεν έφτιαξα τέσσερις βίλες σε τέσσερα χρόνια. Αποκτήσαμε από τότε που μπήκα στην πολιτική, με τη σύζυγό μου με υψηλά δάνεια ένα ισόγειο με υπόγειο σε πολυκατοικία του '70 στο Π. Ψυχικό και η σύζυγός μου ένα διαμέρισμα 63 τ.μ. με υπόγειο στην Πάρο. Δεν μπορούσαμε να τα αποκτήσουμε; Και εγώ και η σύζυγός μου ήμασταν από τους πιο αναγνωρισμένους δημοσιογράφους και με υψηλές αμοιβές από την τηλεόραση. Δεν με πήρε από το δρόμο ο κ. Καραμανλής. Είμαι ο μόνος βουλευτής που έχω δώσει το "Πόθεν Εσχες" από την ημέρα που άρχισα να εργάζομαι». Για το ασυμβίβαστο, επίσης, που είχε ως υπουργός Επικρατείας με τη δημοσιογραφική δραστηριότητα της συζύγου του Μ. Ζαχαρέα : «Η σύζυγός μου έλεγε το κεντρικό δελτίο στο MEGA. Δηλαδή ο Λαμπράκης, ο Μπόμπολας ο Βαρδινογιάννης, ο μακαρίτης ο Τεγόπουλος πίστευαν ότι θα μπορούσαν να με επηρεάσουν; Αν ο καθένας κάνει σοβαρά τη δουλειά του και δεν μπερδεύει τους, ρόλους δεν υπάρχει πρόβλημα».
Ο Ρουσόπουλος έτσι όπως τα λέει, με θράσος σαράντα καρδιναλίων, θέλει μάλλον να μας... κουφάνει! Τέτοιες μ@λ@κίες είναι πρωτοφανείς. Άκου "αναγνωρισμένοι" δημοσιογράφοι αυτός και η γυναίκα του, η Μάρα η κλάψα! Μεγάλη δημοσιογράφος η Μάρα, που την έβλεπα καμιά φορά στο γυαλί και έλεγα ότι βγήκε να ζητιανέψει!
Κι ο Ρουσόπουλος τι "αναγνωρισμένος" δημοσιογράφος ήταν, αφού εκπομπούλες έκανε στην τηλεόραση. Καλούσε διαφόρους και τους έπαιρνε συνεντεύξεις ή έκανε εκπομπές σαν αυτή με τον ηγούμενο Εφραίμ. Δεν κατάλαβα να έκανε και καμιά "επιτυχία"! Λοιπόν, αυτές τις παπαρολογίες κανείς λογικός δεν μπορεί να τις πιστέψει. Στη μικρή μας πόλη των δημοσιογράφων γνωριζόμαστε πολύ καλά. Μπορώ εγώ σήμερα να πάρω δάνειο σαν αυτά που πήρε στο παρελθόν ο Ρουσόπουλος; Και πού ήξερε ότι θα μπορούσε να τα ξεπληρώσει και ότι την επομένη δεν θα ήταν άνεργος; Ή μπορούσε να διαβλέψει την επαγγελματική του καριέρα; Εγώ ούτε στα όνειρά μου δεν θα αποκτήσω τα σπίτια που έχει ο Ρουσόπουλος [όχι βέβαια ότι τα ζηλεύω].
Πρέπει να είμαστε ηλίθιοι για να πιστέψουμε τις μπούρδες του Ρουσόπουλου. Αλλά, δεν φταίει ο Ρουσόπουλος. Ντρέπομαι και για τους δημοσιογράφους που τον έβγαλαν στο γυαλί χθες και σήμερα, δήθεν για να τον "ανακρίνουν"! Ή ο Ρουσόπουλος είναι "τέρας" ψυχραιμίας ή προηγουμένως είχαν συζητήσει για τα θέματα που θα έθιγαν. Ας με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι, αλλά μου ήρθε να σπάσω την τηλεόραση με αυτά που άκουγα. Θα έλεγα να κάνουμε μια πρόσθεση των ποσών που δαπάνησε για την αγορά (ή το χτίσιμο) όλων των σπιτιών του και τότε θα καταλάβει ο καθένας - και ο κάθε καλοπληρωμένος δημοσιογράφος - ότι είναι απλησίαστα τα ρεκόρ του Ρουσόπουλου.
Δεν θα σταθώ περισσότερο στο ηθικό μέρος της παρουσίας του. Αλαζόνας, εγωπαθής, εγωιστής, υψηλόφρων, θεώρησε ότι κατατρόπωσε και τον Γιώργο Παπανδρέου χαρακτηρίζοντας "αθλιότητα" τη στάση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ. Τι να πω, ρε γαμώτο; Θα χαραμίσω λέξεις τζάμπα!
Τελειώνω, απευθυνόμενος στον Ρουσόπουλο με μια ρήση του Κορνηλίου Νέπωτος: Nimia fiducia magnae calamitati solet esse [= Η υπερβολική αυτοπεποίθηση φέρνει συνήθως μεγάλη συμφορά]. Συνεπώς, για το γυρισμό στους καλούς τρόπους ζωής ποτέ δεν είναι αργά [= Sera numquam est ad bonos mores via, Σενέκας ο νεότερος].

No comments: