Saturday, September 25, 2010

Στο Μουσείο Μπενάκη θα γιορτάσω τα γενέθλιά μου!!!


  • Ψάχνω για δεύτερο χορηγό. Ο πρώτος είναι το Μπουσείο Μπενάκη, που θα μου διαθέσει τις αίθουσές του. Ο άλλος χορηγός αναζητείται για τους μπουφέδες. Τα γενέθλιά μου είναι το Νοέμβριο και νομίζω ότι έχουμε χρόνο μπροστά μας. Είμαι βέβαιος ότι ο υπουργός Πολιτισμού θα μου διαθέσει τους συνεργάτες του για να ετοιμάσουν τις προσκλήσεις. Και το λέω αυτό γιατί όπως γνωρίζετε εσείς οι φίλοι μου, είμαι άνθρωπος του πολιτισμού - των γραμμάτων, των τεχνών και γενικά της αριστερής διανόησης. Θέλω η αριστερή ελίτ να δώσει το "παρών" στα γενέθλιά μου κι επειδή κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ που το ψήφισα, είναι ηλίου φαεινότερον ότι θα με στηρίξει. 
  • Είναι αλήθεια ότι με απασχολούσε τον τελευταίο καιρό ο χώρος για τη γιορτή των γενεθλίων μου, αλλά μόλις διάβασα σήμερα το ρεπορτάζ της Κατερίνας Λυμπεροπούλου στο "Βήμα", με τίτλο "Όλη η αθηναϊκή ελίτ στο πάρτι της Ειρήνης", πήρα πάνω μου, που λένε, και θεωρώ πλέον ότι το Μπουσείο Μπενάκη... μας ανήκει! Φανταστείτε να μιλήσει για μένα ο "εμβληματικός" διευθυντής του Μουσείου Αγγελος Δεληβορριάς!  
  •  Θα γίνω γνωστός ανά το πανελλήνιο, καθώς οι συνεργάτες του υπουργού Πολιτισμού Παύλου Γερουλάνου θα διαπιστώσουν ότι ήμουν παλιά συνεργάτης της Μελίνας, του Μικρούτσικου, του Μπένου και θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μ' ευχαριστήσουν και θα προσκαλέσουν ανεξαιρέτως όλους όσοι αναγράφονται στις λίστες τού υπουργού- περίπου 3.000 άτομα- στους χώρους του νέου κτιρίου της οδού Πειραιώς. Ελπίζω ότι θα έρθει και ο πρωθυπουργός, αλλά και ο αδελφός του Νίκος Παπανδρέου, που είναι κι αυτός άνθρωπος των γραμμάτων (σχεδόν είμαστε "ομότεχνοι", αφού είμαι κι εγώ συγγραφέας).
  • Παρακαλώ, από τώρα, του συνεργάτες του υπουργού να μην ξεχάσουν να καλέσουν την κυρία Αννα Νταλάρα μετά της κόρης της Γεωργιάννας (που σπούδασε  -λέει- θέατρο στην Αμερική κι έκανε τα τέσσερα χρόνια... τρία!), την περιηγήτρια και βουλευτίνα κυρία Μάγια Τσόκλη. Και μην ξεχάσουν την αγαπημένη μου Μπήλιω Τσουκαλά, αφού είναι ομοτράπεζη του πρωθυπουργού! Αν δεν προσκληθεί η Μπήλιω, θα πάθω... κοκομπλόκο και θα τρέχετε!
  •  Θα είναι ένα πάρτι αξέχαστο!

No comments: