Thursday, March 12, 2015

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΑΡΙΔΗ, τον δημοσιογράφο που δουλεύει ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ [ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ]!!!!!!




[Σας προτείνω και το εργαλείο εξόντωσής μου...]

Το παρακάτω κείμενο, μου ήρθε στο inbox του face book, από κάποιον Panos Sofianos και το παραθέτω όπως μου εστάλη, χωρίς διορθώσεις.
«Κε Λαγκαδινέ, ο κος Ψαρρίδης επειδή τον έχετε μπλοκάρει και δεν μπορεί να σας απαντήσει ενώ συνεχίζετε να τον υβρίζετε, (και το δικό μου σχόλιο σβήσατε.. συγχαρητήρια για την δημοκρατικότητα σας) με παρακάλεσε να σας απευθυνθώ για τελευταία φορά και να κατεβάσετε αμέσως την ανάρτηση με τις φωτογραφίες του και το προσβλητικό περιεχόμενο σε βάρος του.. έχει ήδη κάνει αναφορά -καταγγελία στο φέις για κατάχρηση προσωπικών δεδομένων και υβριστική παρενόχληση και προφανώς θα κινήσει κάθε νομική διαδικασία και εδώ για την προστασία του από την απαράδεκτη και κακόβουλη συμπεριφορά σας.. ελπίζω να κατανοήσετε τι κάνετε και να συγκρατήσετε τον φανατισμό σας.. Σας ενημέρωσα η ευθύνη δική σας... Την καλημέρα μου..
Να κατεβασετε αμέσως τις φωτογραφίες και τα υβριστικά σχόλια για τον κο Ψαρρίδη..  εγινε αναφορά στο φέις και φυσικά κινούνται όλλες οι νομικές διαδικασίες προς την δικαιοσύνη...»


Είναι προφανές ότι ο κύριος Ψαρίδης θέλει να επιβάλει τη δικτατορία της σιωπής και να με τρομοκρατήσει.
Φίλε κύριε Ψαρίδη, ξέρεις πού ήμουν στη δικτατορία;;; Και τι πέρασα;;; Και τι κυνηγητό έφαγα από την Ασφάλεια;;; Προφανώς τώρα που το κόμμα σου βρίσκεται στην εξουσία, έχεις τις διασυνδέσεις σου για να με κυνηγήσεις κι εσύ. Όμως, ο βρεγμένος τη βροχή δεν την φοβάται! Ιδού η Ρόδος, ιδού και το μεγάλο πήδημα [από την ομιλία του τωρινού πρωθυπουργού στη Ρόδο].
                       
Θα σου υπενθυμίσω ποιος ήρξατο χειρών αδίκων. 
Έγραψα, με αφορμή κάποιες δηλώσεις του Νίκου Παππα, περί Σόιμπλε, το εξής:


"Μόλις τον άκουσε ο Σόιμπλε, τά έκανε πάνω του!!!!!"


Κι εσύ, απρόσκλητος και αυτόκλητος, μου έγραψες εν αιθρία:

Takis Psaridis: «Νικολάκη δεν ντρέπεσαι λίγο;;;;; Τι σχόλιο είναι αυτό για έναν υπουργό της χώρας σου;; Ντροπή!!!!! ξεπέρασες και τον Τζήμερο!!!! Μπορεί να διαφωνείς με την κυβέρνηση και εγώ διαφωνώ σε πολλά αλλά να φτάνει ο φανατισμός σου σε τέτοιο σημείο καθαρά ανθελληνικό;;; Συγκρατήσου λίγο!!! Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό που σου λέω λυπάμαι αλλά είσαι πολύ άρρωστος...και φυσικά αυτή τη φορά θα σε διαγράψω γιατί τέτοιον αρρωστημένο φανατισμό δεν τον θέλω στη λίστα των φίλων μου απ όπου και αν προέρχεται.....κρίμα...»

Το ποιος είναι  «ανθέλλην» και «άρρωστος» ήρθε η στιγμή να το μάθουν περισσότεροι, κύριε Ψαρίδη.
Και μόνο γι’ αυτό που έγραψες, που είναι βαθύτατα προσβλητικό, θα μπορούσα να σε τραβάω στα δικαστήρια κι όχι μονάχα στην ΕΣΗΕΑ. Αλλά επειδή τελευταία τ’ αφεντικά σου του ΣΥΡΙΖΑ, τα αφεντικά σου ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ [ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ], όπου δουλεύεις, χρησιμοποιούν αποσπάσματα από τη διδασκαλία του Ιησού, έχω να πω το γνωστό Άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι!!!!

Εγώ πιστεύω στην ελευθερία του λόγου ακόμα κι όταν με βρίζουν. Αλλά εσύ έβαλες υποτακτικό σου να με ενοχλήσει, απειλώντας με.  Τα «προσωπικά» στοιχεία για τα οποία μιλάει ο φίλος σου, δεν είναι προσωπικά, διότι πλέον τα έχεις αναρτήσει στο διαδίκτυο, δηλαδή τις φωτογραφίες σου.
Αναρωτιέμαι: Τι θέλεις από μένα;;;; Μήπως είσαι σε διατεταγμένη υπηρεσία για να κρίνεις ποιος συμφωνεί και ποιος διαφωνεί με την κυβέρνηση και τους υπουργούς της;;; Για να φακελώνεις;;; Θα κρίνω όποιον θέλω από την εξουσία… Εξάλλου, ο ΣΥΡΙΖΑ τα τελευταία χρόνια το μόνο που μας έμαθε ήταν να κρίνουμε την εξουσία. Ε, αυτό κάνω κι εγώ τώρα. Άλλωστε είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη.

No comments: