Monday, September 8, 2014

ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!!!!!



Φαίνεται πως δεν κοιμήθηκε όλη νύχτα. Έμεινε ξάγρυπνη, πότε διαβάζοντας τα γράμματα που της έχω στείλει τα τελευταία δυο χρόνια, πότε ακούγοντας μουσική και πότε αλλάζοντας τις φωτογραφίες της στο διαδίκτυο. Ο σκύλος χαμένος στα δικά του όνειρα. Μου έστειλε ξανά μήνυμα να ιδωθούμε στο σκάιπ κι όταν με είδε, μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε στο τηλέφωνο. Να μιλήσουμε λοιπόν...


- Μου έλειψες!
- Μπα και πώς το κατάλαβες;
- Όταν διαβάζω αυτά που γράφεις, νιώθω ότι κόβεις φέτες από το κορμί μου.
- Μα δεν έχω καμιά διάθεση να κόψω φέτες από το κορμάκι σου...
- Κι όμως νιώθω ότι οι λέξεις σου κυλάνε στο αίμα μου....
- Υπερβολές! Τότε, κόψε… φλέβες!
- Δεν κοιμήθηκα απόψε...
- Σόνια, μια φορά είσαι νέα!
- Και λοιπόν;
- Δεν έχει... λοιπόν. Απλώς, έχω να σου πω ότι πρέπει να κάνεις όσα περισσότερα μπορείς! Νομίζεις ότι είσαι η μόνη που έχει σκοτούρες; Κι εγώ έχω ένα σωρό λογαριασμούς να πληρώσω... Δεν θα τρελαθούμε κιόλας!!
- Δεν είπα κάτι τέτοιο...
- Δεν είπες αλλά το βαρύ σου το κεφάλι είναι φορτωμένο με σκοτούρες.
- Κι όμως θα σου έλεγα ότι είμαι ήρεμη σαν ένα φλιτζάνι καφέ...
- Πάντως εκτός απόν ψυχίατρο, υπάρχουν κάτι ασκήσεις που διώχνουν τις σκοτούρες...
- Με δουλεύεις;
- Όχι, βέβαια. Αυτό που θέλω είναι να σε βλέπω ήρεμη, ανέμελη, να ραχατεύεις καμιά φορά στη βεράντα σου πίνοντας τον καφέ σου... Λοιπόν,  σου λέω ότι είμαι διαθέσιμος να πάμε για φαγητό μια μέρα. Όποτε θέλεις… Καλά, άντε και για καφέ στη βεράντα σου…
- Εγώ θέλω να έρθεις στο σπίτι για να φάμε ένα φαΐ που θα φτιάξω εγώ… Μην ανησυχείς, αυτή τη φορά δεν θα το κάψω.
- Επιτέλους, μια σωστή κίνηση. Δηλαδή, τι θα ετοιμάσεις;
- Ας πούμε, δυο καταπληκτικές σαλάτες, φέτες μήλου με ψιλοκομμένο αμύγδαλο, μαζί με αρκετό χυμό από το μήλο η μία και η άλλη τριμμένο καρότο με φέτες πορτοκαλιού για να έχεις όρεξη... 
- Με σαλάτες θα την βγάλουμε;
- Ναι για να σου πέσει και το στομάχι...
- Χαχαχαχαχα...
- Τώρα θα βγω για λίγο και μετά θα πέσω για ύπνο.
- Μα δεν είναι σωστό να κοιμάσαι την ημέρα!
- Κανονικά δεν πρέπει αλλά αφού δεν κοιμήθηκα τη νύχτα, τι να κάνω;;;
- Μήπως θέλεις να έρθω;
- Να σου πω ότι μ’ αρέσει να με ψαχουλεύεις και είναι όμορφο αυτό που νιώθω μαζί σου αλλά τώρα θέλω  να κοιμηθώ πραγματικά. Και ίσως σε ονειρευτώ. Μ' αρέσουν τα όνειρα.
- Σε κάθε γυναίκα αρέσουν τα όνειρα.

Με τη Σόνια ήταν μια περίεργη σχέση. Πάντως δεν ήταν δραματική και δεν θα το ήθελα κάτι τέτοιο. Έχει μια οικειότητα, αλλά φυσικά δεν έχει από εκείνα τα ραντεβουδάκια της εποχής που ήμασταν φοιτητές σε κάποιο σινεμά ή σε καμιά πλατεία στο παγκάκι. Είναι αλήθεια πως στα φοιτητικά χρόνια περιμέναμε πώς και πώς κάτι βραδινά να συναντηθούμε κορίτσια κι αγόρια, να γλεντήσουμε, ν’ ακούσουμε τραγούδια, να χορέψουμε. Μάλιστα μου έτρεχαν τα σάλια από τη λαχτάρα μου να μου ζητήσει το κορίτσι που είχα σταμπάρει να χορέψουμε. Αλλά πολλές φορές μετά το πρώτο φιλί, χανόταν οποιαδήποτε επιθυμία κι ο ενθουσιασμός. Δεν ξέρω τι έφταιγε, αλλά τώρα δεν συμβαίνει πλέον κάτι τέτοιο. Όταν «καρφώνω» μια γυναίκα νομίζω ότι πάει και τελείωσε, τα χνώτα μας ταιριάζουν. Κάπως έτσι έγινε και με την Σόνια, η οποία μερικές φορές με νευριάζει γιατί έχει κάτι εξάρσεις που με κάνει να θέλω να φύγω μακριά της. Αλλά για λίγο. Μετά με πιάνει η νοσταλγία… Δεν μοιάζει με κάποιες που κάνουν τις «περπατημένες», και που όταν τις γνωρίσεις καλύτερα, τότε καταλαβαίνεις ότι είναι άδεια τσουβάλια.

No comments: