Thursday, April 10, 2014

Η ΤΟΛΜΗ ΤΗΣ ΑΥΘΑΔΕΙΑΣ αλλά και η αδυναμία των αφελών ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΡΙΑ!!!!!

ΕΞΑΡΧΗΣ πρέπει να σημειώσω ότι αν δεν γράψω για κάποια ζητήματα που η καθημερινότητα μας βάζει στην ημερήσια διάταξη, θα νιώθω συνένοχος μ' εκείνους που τα έχουν όλα γραμμένα στα παλιά τους τα παπούτσια. Αυτό έχει σχέση με τη συνείδησή μου μονάχα κι αυτό το σημειώνω διότι δεν πιστεύω ότι έχω την επιφοίτηση του αγίου πνεύματος κι ούτε φυσικά ήρθε στον ύπνο μου ο αρχάγγελος να μου πει ότι πρέπει να σώσω την Ελλάδα και τον λαό της. Εννοείται ότι δεν θεωρώ τον εαυτό μου μάγο που θα ξαναμαζέψει τα δαιμόνια που κυκλοφορούν ανενόχλητα στην ελληνική κοινωνία. Και πολύ περισσότερο δεν πιστεύω πως εάν δεν μιλήσω ότι η κοινωνία μας θα βυθιστεί στο σκοτάδι. 

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν [;;;] ότι βρίσκονται πέρα από τις φυσικές δυνατότητες του μέσου όρου και με την τόλμη της αυθάδειας υπόσχονται έναν θαυμαστό νέο κόσμο, μια κοινωνία που δεν την έχουμε καν φανταστεί!!!! Και το δυστύχημα είναι πως ο καθημερινός άνθρωπος τους δέχεται και τους αφήνει να διακινούν το σαρκίο τους στη βιτρίνα των σωτήρων... Δεν τους προεκτείνει, ψάχνοντας να βρει την άκρη τους. Απλώς πανηγυρίζει για την απομύθευση ορισμένων προσώπων και πραγμάτων, αλλά δεν έχει καταλάβει με τι αγοράζεται η χειραφέτηση και είμαι βέβαιος ότι από αυτούς που αλαλάζουν ελάχιστοι θα το συλλογιστούν. Απλώς οι ανθρώπινες ζωές γίνονται αριθμοί, νούμερα, που προσθέτουν ή αφαιρούν στις πράξεις των κάθε λογής δημοσκόπων.

Ο ΑΥΘΑΔΗΣ που εισβάλλει στην καθημερινότητά μας και στην Ιστορία έχει συγκεκριμένα ελατήρια. Εκμεταλλεύεται το παρόν, κατασκευάζει παρελθόν, φροντίζοντας για το ίδιο το μνημείο. Το μυστικό που κατέχει ο αγύρτης, ας πούμε ο αγύρτης πολιτικός, είναι πως οι άνθρωποι ανέχονται τα πάντα, και την αναίδειά του και τις αερολογίες του, σώνει και καλά να τους πάρει κανένας τον αέρα. Και αφού πρώτα τους εξανδραποδίζει, τους προκαλεί από πάνω και τον θαυμασμό. Και τότε απορείς για το εάν πρόκειται για δύναμη του αγύρτη ή για αδυναμία των αφελών!!!! Εγώ πιστεύω ότι πρόκειται δυστυχώς για αδυναμία των αφελών ανθρώπων... Έτσι γράφεται η Ιστορία.


No comments: