Saturday, February 15, 2014

Αντιφρονών και άτιμος!!!! [Με αφορμή έναν κυνηγημένο πολιτικό]

Το έχω ξαναγράψει ότι πολλοί θεωρούν πως είναι κάτοχοι της μιας και μοναδικής αλήθειας!!! Έχουν την πεποίθηση ότι η δική τους αλήθεια είναι προνομιακή, έχει ανώτερο ηθικό κύρος και φυσικά όποιος δεν την ασπάζεται είναι και αντιφρονών αλλά και... άτιμος και κόβεται και η καλημέρα!! Δηλαδή, αν εγώ έχω αντίθετες ιδέες ή παρεκκλίνω έστω και κατ' ελάχιστον από την "ορθοδοξία", κατευθείαν κηρύσσομαι άτιμος. Και όχι μονάχα αυτό, αλλά αν δεν μπω κι εγώ στη χορεία των κατηγόρων, αν δεν φωνάζω αρκετά, αν δεν συγχωνευτώ στην επαναστατική "μπάλα" της εποχής, την έχω βάψει.

Εγώ, λοιπόν, δεν έχω καμιά αδιάθεση να είμαι υποκριτής και μισαλλόδοξος. Χρειάζομαι το καθαρό μυαλό και μάλιστα σήμερα που η σύγχυση έχει απλωθεί παντού και είναι καταλυτική. Εκείνοι που έχουν αποφασίσει ότι είναι οι μοναδικοί φορείς της ορθοδοξίας και φοβερίζουν με κεραυνούς του αναθέματος, με τον διασυρμό, με τον στιγματισμό, με την δημόσια περιφρόνηση, με την κατασυκοφάντηση, εκείνον που δεν ενεργεί σύμφωνα με τα κελεύσματά τους, ένα μονάχα κατορθώνουν να πετύχουν - μια νοθεία: ένα κράμα φιλελευθερισμού και ολοκληρωτισμού. Είναι πάντως αρκετοί από δαύτους που έχουν αυτές τις 'απόψεις' που ζητούν να στείλουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου εκείνον τον πολιτικό που δεν ευθυγραμμίστηκε με τα κέφια τους κι αν ακόμη δεν το έχουν καταφέρει, ήδη έχουν προκαλέσει κυρώσεις, οι οποίες είναι πιο δραστήριες και από τις ποινικές - κυρώσεις κοινωνικές. Και αγωνίζονται με νύχια και με δόντια, αντί για υπόδικο να τον κάνουν στιγματισμένο!!!!! 

Επιπλέον, θα έλεγα ότι δημιουργούν έτσι ένα κλίμα ψυχολογικού καταναγκασμού που είναι η συνεισφορά τους στο ιεροεξεταστικό πνεύμα. Και βέβαια χρησιμοποιήθηκε η ψυχολογία του συρμού, ο μιμητισμός της μόδας, για να παραλύσουν οι ενδεχόμενες αντιστάσεις. Είναι σατανικό αυτό που σκέφτηκαν: να τον φέρουν σε αντίθεση με την πλειοψηφία και να τον αφανίσουν, να τον φοβερίσουν μ' εξορία μέσα στο σύνολο, να τον κάνουν απόβλητο, αποσυνάγωγο, να δολοφονήσουν το ψυχικό του σθένος.

Δεν έχουν καταλάβει όμως ότι η Ιστορία καιροφυλακτεί να πει τον δικό της λόγο, που θα είναι αντικειμενικός και οριστικός. 
Κι εγώ έχω ένα χαρακτηριστικό: να λέω και να γράφω αυτό που σκέφτομαι... αδιαφορώντας για τους ιεροεξεταστές!!!!

No comments: