Wednesday, September 25, 2013

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΥΨΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ!!!!

Είμαι πεπεισμένος ότι ΟΛΟΙ οι ΦΙΛΟΙ μου είναι άνθρωποι με φυσική ευγένεια και γι' αυτό πριν καν προλάβω να δώσω κάποιες εξηγήσεις, έστειλαν, με τον τρόπο τους, το δικό τους χαιρετισμό.
Οταν ανάρτησα τη φωτογραφία του εξωφύλλου, του βιβλίου μου, βγήκα αμέσως στην αντιφασιστική πορεία - όπου φυσικά έγινε το ... έλα να δεις!!!
Δεν φανταζόμουν σήμερα το πρωί ότι θα είχα τόσες... ευχές και θαυμαστικά!!!
ΛΟΙΠΟΝ, το βιβλίο έχει κυκλοφορήσει προ πολλού και ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ και συντόμως ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΣΗ, οπότε θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε από κοντά όλοι όσοι θα το θελήσουν.
Με χαροποιεί ωστόσο το γεγονός ότι για όλους [εκτός από την αγαπημένη μου Ελένη Σκ. που ξέρει] ήταν μια ΕΚΠΛΗΞΗ.
Θα έχουν την ευκαιρία και για άλλη ΜΙΑ έκπληξη... πολύ σύντομα.
Γιατί πρέπει να  ομορφαίνουμε τη ζωή μας, και δεν πρέπει να την χαραμίζουμε.
Για μένα οι ΛΕΞΕΙΣ είναι άρτος ζωής.
Είναι βιώματα, κομμάτια από σάρκα ανθρώπινη και άρωμα της εποχής, της όποιας εποχής.
Κι επειδή είμαι από αυτούς που για σοβαρούς λόγους πιστεύουν ότι ο πολιτισμός μας έχει παρεκκλίνει, αν δεν έχει πάρει ολότελα στραβό δρόμο κάτω από την επίδραση σκοτεινών εκμεταλλευτών.
Φυσικά, εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι μόνη ελπίδα να διορθωθεί η πορεία του είναι το ΒΙΒΛΙΟ.
Κάποτε ο Βολτέρος είχε πει  πως τον κόσμο τον κυβερνάνε τα βιβλία.
Και δεν θα χαθεί η μάχη του ανθρώπου ενόσω θα υπάρχει καταφυγή του Λόγου, το βιβλίο, που έχει τη δύναμη να ξορκίζει τα δαιμόνια, να εξυγιαίνει την ατμόσφαιρα, να οπλίζει τη λυτρωτική φαντασία, να ξυπνάει την αυτογνωσία, να στυλώνει το φρόνημα κι αν σωθεί ο κόσμος είμαι βέβαιος ότι θα το χρωστάει στο βιβλίο!!!

No comments: