Sunday, May 26, 2013

ΠΡΕΠΕΙ να ζητήσω ταπεινά "συγγνώμη" από την κυρία Λιάνα Κανέλλη για όσα της έχω γράψει στο παρελθόν.


Κι επειδή αναρωτιέστε για ποιο λόγο ζητώ συγγνώμη, θα σας πω απλώς ότι πλέον την φοβάμαι από τη στιγμή που διάβασα ότι είναι ανάμεσα στους εξήντα βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου που οπλοφορούν!!!
Για δείτε την στη φωτογραφία...
Μ' έχει πιάσει τεταρταίος πυρετός...
Δηλαδή, έχω συγκλονιστεί, σχεδόν βρίσκομαι σε πανικό, διότι τόσον καιρό τα έβαζα με μια πιστολέρο της οποίας η μαγκιά είναι τοις πάσι γνωστή.
Ποτέ δεν έβαλα στο μυαλό μου ότι μπορεί να με βρουν ξαπλωμένο σε κανένα χαντάκι με μια σφαίρα στην καρδιά γιατί φαντάζομαι ότι είναι "άσος" στο σημάδι, και σπασμένο το σαγόνι μου από τη σιδερένια γροθιά της...
Τέτοια αυτοπεποίθηση, τόσο θεληματικό πηγούνι, σε καθηλώνει με τη ματιά της...
Βέβαια, δεν μας έχει εξηγήσει γιατί οπλοφορεί...
Μήπως φοβάται τους Χρυσαυγίτες;
Όχι ρε γαμώτο!
Απορώ γιατί στην εκπομπή του Παπαδάκη στον Αντέννα, τότε που της επιτέθηκε ο Κασιδιάρης, πώς συγκρατήθηκε και δεν του έχωσε δυο μπουκέτα στη μούρη και μετά πώς δεν έβγαλε το όπλο να του φυτέψει μια σφαίρα στο κούτελο!!
Μπράβο Λιάνα για την ψυχραιμία σου....
Βέβαια, έχω μια ακόμα απορία: Πώς και το ΚΚΕ δεν της έχει παραχωρήσει μια διμοιρία από Κνίτες για να την προστατεύουν!!!!

No comments: