Saturday, March 30, 2013

Αφιερωμένο στον Χάνο, το ψαράκι!!!


  • "Ναι! Εγώ είμαι ο Ρασκόλνικοβ! Τι ζητάτε;" 
Την σήμερον ημέραν όλα είναι χαλασμένα, αρρωστημένα κι ερεθισμένα... Και τι χολή, τι μαύρη χολή που 'χουν όλοι τους!!!! Κι εκείνη, η Σόνια, έχει μαζέψει όλες τις δυνάμεις της, έτοιμη να δεχτεί φοβερές, τρομερές και άγνωστες καταστροφές. Ήταν στιγμές που της ερχόταν να ορμήσει και να τις πετύχει εκείνες τις καρακάξες σε κάποιο από τα στενοσόκακα του διαδικτύου και να τις πνίξει εκεί επιτόπου. Κι εγώ, βουβός πλέον, καθισμένος στην άβολη καρέκλα του δωματίου μου παλεύω να την φανταστώ με το αποφασιστικό βλέμμα της να ξεσπάει σ' ένα τρανταχτό γέλιο!!!

Ένιωθα πως τα χείλη μου ήταν κατάξερα, η καρδιά μου χτυπούσε σαν σφυρί, το σάλιο είχε ξεραθεί στα χείλη μου, αλλά αποφάσισα να μην της μιλήσω, να μην βγάλω άχνα. Πίστευα πως ήμουν ένας αρκετά ρηχός ανθρωπάκος για να μπορώ να της δώσω συμβουλές.
  • ................................
Ωστόσο, εκείνο το βράδυ δεν κοιμήθηκα καθόλου, κι έκοβα βόλτες πέρα-δώθε στο δωμάτιο. Κι επειδή το δωμάτιο είναι μικρό, μη νομίζετε ότι έκανα μονάχα δυο βήματα! Όχι, Έβλεπα τα πόδια μου να περπατάνε δίχως σταματημό, από το πάτωμα στους τοίχους και μετά στο ταβάνι, πάλι στο πάτωμα, πάλι στους τοίχους και ξανά στο ταβάνι, κι αυτό συνεχιζόταν μέχρι που κουραζόμουν κι έπεφτα ξερός πάνω στο στενό κρεβάτι μου.
  • Έφερνα στο νου εκείνη την ψηλομύτα πατσαβούρα, την ηλίθια επαρχιώτισσα, που παρά τα χρονάκια της βάζει πούδρα και βάφει τα χείλη της και τα μαλλιά της, και όταν ανοίγει το στόμα της, δεν ξέρει τι λέει... 
Έχει κάτι κόκκινες κηλίδες στα μάγουλά της κι όταν περπατάει - έτσι τουλάχιστον τη θυμάμαι - το στήθος της πότε ανεβοκατεβαίνει πότε πηγαίνει από τη μιαν άκρη στην άλλη, σα να κάνει τραμπάλα ή κούνια ή κάτι τέτοιο.
Από τα λεγόμενά της, έβγαζες το συμπέρασμα πως μπορεί να ήταν από αριστοκρατικό σπίτι, κόρη αυστριακού συνταγματάρχου και για να δώσει μια επίφαση μυστηρίου στην καταγωγή της, σου έδινε να καταλάβεις ότι ήταν καλύτερη από μερικές τυχοδιώκτριες.
  • Η Σόνια όμως μου έλεγε ότι τίποτε απ' όλα αυτά δεν ήταν κι ότι απλώς κοπανάει αέρα φρέσκο κι επιπλέον έχει την εντύπωση μπορεί να είναι μια μπεκρού των βορείων προαστίων.

No comments: