Monday, January 14, 2013

Η αύξηση των τιμολογίων της ΔΕΗ μ' έχει αναστατώσει!


  • Πρόκειται για κλοπή... 
Και κάνει η ΔΕΗ την αύξηση αναδρομικά από 1ης Ιανουαρίου!!!! Δεν έχουν το Θεό τους. Δηλαδή, τις μέρες που ο κοσμάκης είπε να το ρίξει λίγο έξω -δηλαδή να ζεσταθεί κάπως περισσότερο για να ξεχάσει τα βάσανα, έρχονται να του κόψουν τον κώλο με τις αυξήσεις!!! Ε, πώς να είναι κανείς ήρεμος μετά;;;
  • Είναι και το άλλο: Μειώνουν τις συντάξεις, η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο, και από την άλλη αυξάνουν τα χαράτσια!!! 
Δεν υπάρχει κάποιος εχέφρων σ' αυτή την κυβέρνηση, κάποιος απλός άνθρωπος που να σκεφτεί ότι αυτά που μας κάνουν είναι εγκληματικά;;; Η σύνταξή μου έχει κατακρεουργηθεί. Κι όμως μου κόβουν περισσότερα χαράτσια απ' όσα μπορώ να πληρώσω.  Όταν έχεις οικογένεια, με δυο παιδιά άνεργα, τι θα κάνεις;;;; Εγώ, πάντως, θ' αρχίσω να σκέφτομαι πώς θα καταστρέψω το κράτος που μου φέρεται βάναυσα!!!!
  • Μάλλον αρχίζω να χρησιμοποιώ... λυχνάρι!!! 
Κι έτσι η ΔΕΗ θα εισπράξει τα... Άντε μην πω τώρα, τι θα εισπράξει, αφού δεν θ' ανάβω φώτα και θερμοσίφωνα - θ' ανάβω φωτιά στην ταράτσα κι εκεί σ' ένα καζάνι θα ζεσταίνω νερό για να μπανιαριζόμαστε και σιγά-σιγά θα κάνουμε όλες τις δουλειές μας με τη φωτίτσα που θ' ανάβουμε.  Ξύλα που θα βρούμε;;;  Απέναντι είναι το Πάρκο Χωροφυλακής.  Έχει δεκάδες δέντρα... 
  • Πάντως σας δίνω δυο ελαφρώς διαφορετικά λυχναράκια. Και τα δυο είναι δικά μου. 
  • Ευτυχώς που τα κρατήσαμε έτσι για ενθύμια από μια εποχή που μετά νομίζαμε ότι πέρασε ανεπιστρεπτί!!!! Έλα όμως που ξαναγυρίσαμε εκεί....

No comments: