Friday, November 9, 2012

Οφθαλμοφανής η "φούσκα" της μεταπολίτευσης!!!!


Διαβάστε παρακάτω τι είπε ο αθεόφοβος... γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Δατσέρης«Υπήρξε στη μεταπολίτευση μία περίοδος γενικευμένης φούσκας στη χώρα. Το ΠΑΣΟΚ ήταν μια φούσκα της μεταπολίτευσης». Σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, αναφέρθηκε στο θολό τοπίο που επικρατεί στο ΠΑΣΟΚ, επικρίνοντας τα στελέχη που διαφωνούν: «Από αυτούς που ήταν συστημικά στοιχεία της μεταπολίτευσης, υπουργοί με μεγάλη ισχύ, γνωρίζετε εσείς ανά δύο μεταξύ τους να συμφωνούν; Γιατί εγώ δεν γνωρίζω, που παρακολουθώ και είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974. Δεν μπορώ να διακρίνω από τους οκτώ-δέκα, οι οποίοι επικοινωνιακά δημιουργούν αυτά τα προβλήματα, ανά δύο να μπορούν να συμφωνήσουν. 'Αλλος για Χίο τράβηξε και άλλος για Μυτιλήνη!».

Θαυμάζω την άνεση του κυρίου Δατσέρη, αλλά έχω να του πω ότι αν αυτός είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974, εγώ είμαι από τότε που ήρθε ο Ανδρέας στην Ελλάδα και εννοώ πριν τη δικτατορία. Ωστόσο, μου κάνει εντύπωση η ευκολία με την οποία προβαίνει σε κρίσεις για το ΠΑΣΟΚ. Καταρχήν, απέτυχε ως "γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ" κι αυτό δεν το κατάλαβε ούτε ο ίδιος και πολύ περισσότερο ο αρχηγός του και κολλητός του Βαγγέλης Βενιζέλος. Δεν κατάλαβε ότι όπως ο Βενιζέλος έχει πρώτος και καλύτερος ευθύνες για το αποτελείωμα και την ΕΞΟΝΤΩΣΗ του ΠΑΣΟΚ, έτσι έχει κι αυτός, ο Δατσέρης.
  • Η "φούσκα" στην οποία αναφέρεται είναι οφθαλμοφανής και δεν χρειάζεται να την ονοματίσω.
Και ήταν λάθος του Δατσέρη να λέει τέτοιες μπαρούφες. Αν παρακολουθήσει την κατιούσα που πήρε το ΠΑΣΟΚ αφότου ανέλαβε την εξουσία ο Βενιζέλος, τότε θα διαπιστώσει ότι μπορεί οι ευθύνες να επιμερίζονται και στα στελέχη που τον στήριξαν για να ανατρέψουν τον εκλεγμένο πρωθυπουργό της χώρας, τον Γιώργο Παπανδρέου, όμως το βάρος πέφτει στους ώμους στον αρχηγό των συνωμοτών.
  • ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ... ΔΑΤΣΕΡΗ;;;;Φωτογραφία: ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΡΙΟ... ΔΑΤΣΕΡΗ;;;;
[δείτε τον στη φωτογραφία και πείτε μου αν σας θυμίζει τίποτε!!!!]

Διαβάστε παρακάτω τι είπε ο αθεόφοβος... γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Δατσέρης:
«Υπήρξε στη μεταπολίτευση μία περίοδος γενικευμένης φούσκας στη χώρα. Το ΠΑΣΟΚ ήταν μια φούσκα της μεταπολίτευσης». 

Σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, αναφέρθηκε στο θολό τοπίο που επικρατεί στο ΠΑΣΟΚ, επικρίνοντας τα στελέχη που διαφωνούν: 
«Από αυτούς που ήταν συστημικά στοιχεία της μεταπολίτευσης, υπουργοί με μεγάλη ισχύ, γνωρίζετε εσείς ανά δύο μεταξύ τους να συμφωνούν; Γιατί εγώ δεν γνωρίζω, που παρακολουθώ και είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974. Δεν μπορώ να διακρίνω από τους οκτώ-δέκα, οι οποίοι επικοινωνιακά δημιουργούν αυτά τα προβλήματα, ανά δύο να μπορούν να συμφωνήσουν. 'Αλλος για Χίο τράβηξε και άλλος για Μυτιλήνη!».

Θαυμάζω την άνεση του κυρίου Δατσέρη, αλλά έχω να του πω ότι αν αυτός είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1974, εγώ είμαι από τότε που ήρθε ο Ανδρέας στην Ελλάδα και εννοώ πριν τη δικτατορία.
Ωστόσο, μου κάνει εντύπωση η ευκολία με την οποία προβαίνει σε κρίσεις για το ΠΑΣΟΚ. 
Καταρχήν, απέτυχε ως "γραμματέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ" κι αυτό δεν το κατάλαβε ούτε ο ίδιος και πολύ περισσότερο ο αρχηγός του και κολλητός του Βαγγέλης Βενιζέλος. 
Δεν κατάλαβε ότι όπως ο Βενιζέλος έχει πρώτος και καλύτερος ευθύνες για το αποτελείωμα και την ΕΞΟΝΤΩΣΗ του ΠΑΣΟΚ, έτσι έχει κι αυτός, ο Δατσέρης. 
Η "φούσκα" στην οποία αναφέρεται είναι οφθαλμοφανής και δεν χρειάζεται να την ονοματίσω. 
Και ήταν λάθος του Δατσέρη να λέει τέτοιες μπαρούφες.
Αν παρακολουθήσει την κατιούσα που πήρε το ΠΑΣΟΚ αφότου ανέλαβε την εξουσία ο Βενιζέλος, τότε θα διαπιστώσει ότι μπορεί οι ευθύνες να επιμερίζονται και στα στελέχη που τον στήριξαν για να ανατρέψουν τον εκλεγμένο πρωθυπουργό της χώρας, τον Γιώργο Παπανδρέου, όμως το βάρος πέφτει στους ώμους στον αρχηγό των συνωμοτών.

No comments: