Saturday, July 25, 2009

Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΖΛΑΤΑΝ ΙΜΠΡΑΪΜΟΒΙΤΣ


ΑCΤΙΟΝΙΜΑGΕS
  • Πολίτης του κόσμου δηλώνει ο εικονιζόμενος Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, κείμενο με την υπογραφή του οποίου φιλοξένησε η ιταλική ηλεκτρονική εφημερίδα «Smemoranda» λίγο προτού ο Σουηδός εγκαταλείψει το Μιλάνο και την Ιντερ για να μετακομίσει στη Βαρκελώνη και στην Μπαρτσελόνα.
«Εγώ είμαι Βορράς, Νότος, Δύση και Ανατολή. Εγώ είμαι ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Εγώ είμαι Βορράς επειδή γεννήθηκα στο Μάλμε και θέλω να με θεωρούν Σουηδό. Λατρεύω την πόλη όπου γεννήθηκα και στην οποία ζουν οι καλύτεροί μου φίλοι.

Εγώ είμαι Νότος, επειδή ο χαρακτήρας μου είναι εκρηκτικός. Αγαπάω τις δυνατές συγκινήσεις, μου αρέσει να αγωνίζομαι στα γήπεδα όπου οι οπαδοί είναι εναντίον μου. Δεν αισθάνομαι κανέναν φόβο. Εγώ είμαι Δύση, επειδή αγαπάω τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου λατρεύω να ξεκουράζομαι με την οικογένειά μου. Μου αρέσει η αγγλική, ως καθολική γλώσσα επικοινωνίας.

Εγώ είμαι Ανατολή, επειδή από εκεί είναι οι ρίζες της οικογένειάς μου. Ο πατέρας μου είναι Βόσνιος και η μητέρα μου από την Κροατία. Μου αρέσει πάντοτε να μιλάω στις δικές τους μητρικές γλώσσες». [ΤΟ ΒΗΜΑ, Σάββατο 25 Ιουλίου 2009]

No comments: