Saturday, February 7, 2009

Άννα Κοκκίνου: παράδειγμα προς αποφυγή!

Την είχα ξεχάσει, ωσότου σήμερα διάβασα στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία μια συνέντευξη του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Γιάνναρη ο οποίος στο θέατρο «Χώρα» κάνει τη δεύτερη σκηνοθετική δουλειά του στο θέατρο, ανεβάζοντας το έργο του Μάριους φον Μάγενμπουργκ «Eldorado». Μια μαύρη κωμωδία με πρωταγωνιστές τα μέλη μιας μεγαλοαστικής οικογένειας που βουλιάζει εξαιτίας της φιλοδοξίας του απατεώνα γαμπρού, καταμεσής ενός εμφυλίου πολέμου. Η δημοσιογράφος του κάνει την εξής ερώτηση:

- Η πρώτη σας θεατρική δουλειά ήταν στο «Σφενδόνη» μ' ένα τρίπτυχο βασισμένο σε κείμενα των Μπέκετ - Κοκτό - Ντίκινσον. Πώς τα πήγατε με την Αννα Κοκκίνου;

Και η απάντηση του Γιάνναρη: «Θαυμάσια. Βέβαια, επιμηκύνθηκε ο χρόνος προετοιμασίας της παράστασης και μετά δυσκολευόταν να με πληρώσει. Σ' αυτό το θέμα είμαι λίγο δύσκολος... Απείλησα ότι θα της καταστρέψω το σκηνικό αν δεν καταβάλει την αμοιβή μου, και το έκανε το επόμενο πρωί».

Γι' αυτό κι εγώ θα ξαναφέρω στην επικαιρότητα το γεγονός ότι συνεργάστηκα με την Άννα Κοκκίνου στην οργάνωση του "Φεστιβάλ Μπέκετ" και δεν με πλήρωσε ποτέ! Με εξαπάτησε, όπως προφανώς έχει κοροϊδέψει άπειρους ηθοποιούς και άλλους ανθρώπους του θεάτρου. Δεν πλήρωνε προφανώς τον Γιάνναρη κι εκείνος, καθ' ομολογία του απείλησε ότι θα της καταστρέψει το σκηνικό! Κι έτσι τακτοποίησε την υποχρέωσή της. Λοιπόν, η Άννα Κοκκίνου δεν είναι... εντάξει! [Δεν θα γράψω καμιά κακή κουβέντα]. Μου χρωστάει την αμοιβή μου και είμαι βέβαιος ότι δεν θα με πληρώσει ποτέ... Μη συνεργαστείτε ποτέ με την Κοκκίνου. Θα σας φάει τα λεφτά σας! Τη θυμάμαι μια ζωή να κλαψουρίζει ότι ΔΕΝ έχει λεφτά. Όμως έχω την εντύπωση ότι εισπράττει επιχορηγήσεις από το υπουργείο Πολιτισμού. Ενδεχομένως και από αλλού... Μακριά από την Άννα Κοκκίνου!

3 comments:

monahikoslikos said...

γράφτα τεμπεσίρι...
Καλημέρα

KΑΡΜΕΝ said...

Καλησπέρα.
Πήγαινε σε παρακαλώ να παραλάβεις ένα βραβείο εδώ:
http://agapiaxies.blogspot.com/2009/02/dream-on.html
Καλή δύναμη!

Νίκος Λαγκαδινός said...

like, η Κοκκίνου είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα καλλιτέχνιδας που έχει καταφέρεινα παρουσιάζεται με δύο πρόσωπα...

agapi, σ' ευχαριστώ για το "βραβείο". Θα σ' επισκεφθώ στην ιστοσελίδα σου και θα σου γράψω σχετικά.