Tuesday, November 11, 2008

Η τρομοκρατία της Vodaphone!

Πρώτα παρακολουθεί την κυβέρνηση και τον Έλληνα πρωθυπουργό και τώρα απειλεί και τους πολίτες! Ναι, καλά διαβάζετε. Και για να είμαι πιο σαφής, θα σας πω εν ολίγοις την προσωπική μου περιπέτεια. Κάποτε είχα μια "σύνδεση" με τη Vodaphone. Μου έδωσαν κι ένα "πρόγραμμα" μαζί με μια γραμμή παραπάνω [προσφορά! όπως μου είχε πει ο υπάλληλος της εταιρίας στο επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως κατάστημα], την οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ χρησιμοποίησα. Εν πάση περιπτώσει για διαφόρους λόγους αποφάσισα κάποια στιγμή να διακόψω με τη Vodaphone. Και διέκοψα. Πλήρωσα ό,τι χρώσταγα και τους αποχαιρέτισα... Μετά από μήνες μου τηλεφωνεί, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, μια κυρία με "απόκρυψη" [private], μου συστήθηκε ως δικηγόρος της Vodaphone, λέγοντάς μου ότι χρωστάω 117.76 ευρώ. Καταρχήν, της είπα ότι δεν μιλώ σε κάποιον που μου τηλεφωνεί με απόκρυψη. Ωστόσο, αφού την άκουσα την απέπεμψα, διότι όπως της είπα δεν χρωστάω ΤΙΠΟΤΕ στην Vodaphone κι αν έχω κάποια εκκρεμότητα μαζί της να μου στείλει σχετικό έγγραφο και έκλεισα το τηλέφωνο. Σήμερα, επικοινώνησα με την Vodaphone, μίλησα με δυο υπαλλήλους εξέθεσα το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα μου στείλουν αναλυτική κατάσταση με τις οφειλές μου, οι οποίες έχουν σχέση με τη δεύτερη γραμμή ["προσφορά"] και είναι τα πάγια τέλη εκείνης της γραμμής! Και λέω ότι δεν έλαβα σχετική ειδοποίηση, ώστε να φροντίσω για την εξόφλησή της. Άλλωστε το σχετικό ποσό παρότι παραπέμπει σε ... "κερατιάτικα", θα το πλήρωνα. Αργά το μεσημέρι μου ήρθε μια επιστολή από το δικηγορικό γραφείο Θ. Δημητρακοπούλου, την οποία και θα παραθέσω για να καταλάβετε που ζούμε και ότι ζούμε υπό... απειλή:
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ενεργώντας κατ' εντολή της εταιρίας Vodaphone-Παναφον ΑΕΕΤ, θα προβούμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την είσπραξη της ληξιπρόθεσμης οφειλής σας από τέλη κινητής τηλεφωνίας, η οποία ανέρχεται σε 117.76 ευρώ. Με την λήψη της παρούσας σας καλούμε όπως εντός τριών (3) ημερών να προβείτε στην τακτοποίηση της προαναφερθείσας υποχρέωσής σας, χωρίς άλλες επιβαρύνσεις ή συνέπειες. Σε αντίθετη περίπτωση και χωρίς άλλη όχλησή μας είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε καταρχήν σε κατάθεση τακτικής αγωγής ή σε έκδοση διαταγής πληρωμής σε βάρος σας, η οποία εκτός της κατά πολύ αύξησης του ανωτέρω ποσού με τόκους υπερημερίας, αμοιβών δικηγόρων και εξόδων επιδόσεως καθώς και άλλων δυσμενών επιπτώσεων σε βάρος σας, θα έχει και ως συνέπεια την καταχώρηση του ονόματός σας στα δυσμενή στοιχεία των τραπεζών... Μετά τιμής Θ. Δημητρακοπούλου κ.λπ.
Όπως είναι φανερό, ΤΑΡΑΧΤΗΚΕ πρώτα η γυναίκα μου και ύστερα εγώ με το ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ και ΙΤΑΜΟ ΥΦΟΣ της δικηγορικής επιστολής. Από πού άντλησε η [ο] Θ. Δημητρακοπούλου το δικαίωμα να γράφει έτσι, λες και είμαι απατεώνας του κοινού ποινικού δικαίου; Φυσικά ο ηθικός αυτουργός είναι η Vodaphone. Αλλά θα ήθελα να ξέρω εάν ζω σε κράτος δικαίου ή σε κράτος που κυβερνούν οι εταιρίες και οι δικηγόροι τους!
Το ποσό θα το πληρώσω γιατί θέλω να ξεμπλέξω, αλλά αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να κλείσω αυτό το κεφάλαιο ή να προσφύγω στη δικαιοσύνη διότι νιώθω ότι ζω υπό καθεστώς τρομοκρατίας και απειλής. Διότι το επόμενο βήμα, όπως μπορεί κανείς να υποθέσει, είναι να μας περιμένουν έξω από το σπίτι μας "μπράβοι" των εισπρακτικών εταιριών, να μας ξυλοφορτώσουν, να μας κακοποιήσουν, για 117.76 ευρώ!!! Αυτά είναι τα "καλά" της γενικότερης ιδιωτικοποίησης και της φιλελεύθερης οικονομίας που πρεσβεύει αυτή η κυβέρνηση. Και για να σας πω την αλήθεια, έχω αρχίσει να φοβάμαι που γράφω για τη Vodaphone και τούτο διότι μια ολόκληρη κυβέρνηση δεν τόλμησε να τα βάλει μαζί της! Κι έκανε γαργάρα την παρακολούθηση του πρωθυπουργού!!! Θυμάστε τότε με τις τηλεφωνικές υποκλοπές...

2 comments:

Dimitris said...

Νικο, πως τα καταφερες και μπλεχτηκες με απατεωνες?
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι χρειαζεται να πληρωσεις οποιοδηποτε ποσο αφου αυτο που ειχες λαβει ηταν "προσφορα". Δηλαδη τι ειδους προσφορα ηταν οταν δεν την χρησημοποιεις και σου κοπανανε "προστημο", σε χρεωνουν, δεν στο λενε, και μετα απο καιρο, εκει που δεν το περιμενεις σε κοπανανε στο κεφαλι.
Δηλαδη σε τι ειδους κρατος ζειτε αφου δεν υπαρχει νομος που να σας προστατευει?
Εδω που μενω εγω, αυτο ΔΕΝ θα γινοταν. Εχουμε ειδικο κυβερνητικο Γραφειο οπου μπορουμε να κανουμε παραπονα, σε τετοιες περιπτωσεις, ετσι ωστε να προστατευεται ο καταναλωτης/πελατης.
Εκτος κι αν, οταν σου εγινε η "προσφορα" (τον καιρο εκεινο...) δεν διαβασες το small print οπως λεμε εμεις (αυτα που δεν θελουν να ξερεις, και στα κοπανανε στο τελος, οταν δεν το περιμενεις....καλη ωρα..).

mila said...

Από πού και ως πού να πληρώσεις για κάτι που δεν ζήτησες και εμφανίστηκε ως προσφορά? Προτείνω άμυνα και επίθεση μέσω ενωσης καταναλωτών.Υπάρχουν πολλοί πολίτες στην ίδια θέση με εσένα.