Monday, June 9, 2008

ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ...

Πήρα ένα μήνυμα για μια έρευνα που διενεργούν το περιοδικό MONTHLY REVIEW και η εταιρεία VPRC. Η έρευνα γίνεται προκειμένου -όπως σημειώνεται- να αναδείξουν τα κοινωνικά, πολιτικά και ιδεολογικά χαρακτηριστικά των bloggers στη χώρα μας. Καλώς κάνουν την έρευνα. Αλλά, ευχαριστώ δεν μ' ενδιαφέρει ν' απαντήσω. Συνήθως δεν απαντώ σε έρευνες, δεν βάζω υπογραφή για διάφορες διαμαρτυρίες, δεν μ' αρέσει να πηγαίνω σε κηδείες...
Δεν έχω κάτι με το Monthly Review, αντιθέτως είναι από τα έντυπα που μανιωδώς διάβαζα κάποτε. Ζητώ συγγνώμη από τον φίλτατο που μου έστειλε το μήνυμα, αλλά το μυαλό μου είναι αλλού τώρα, δεν έχω πολύ χρόνο για αλλότρια, δεν ψάχνω για αναγνώστες ούτε για φίλους ούτε για εχθρούς. Είμαι πολύ προγραμματισμένος και δεν περισσεύει χρόνος. Και για να είμαι πιο σαφής, θέλω άλλους δυο μήνες από τον επόμενο χρόνο για να ολοκληρώσω τις δουλειές που έχω προγραμματίσει. Αυτά.

No comments: