Sunday, May 18, 2008

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΕ ΣΟΥΦΛΙΑ!

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς έδωσε μια συνέντευξη με μια έξοχη φωτογραφία του στον "Ελεύθερο Τύπο" (18/5/08) με σκοπό να αμβλύνει τις κακές εντυπώσεις που έχει προκαλέσει στον κόσμο η εν γένει πολιτική και κοινωνική συμπεριφορά του. Χαρακτηρίζει τις επιθέσεις που δέχεται για την οικοδομή, "συκοφαντική παραφιλολογία" και προσθέτει : "Είμαι 67 χρόνων, έχω ένα διαμέρισμα στην Αγία Παρασκευή στο οποίο κατοικώ και κτίζω ένα σπίτι για το δεύτερο παιδί μου... θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να δέχεται ότι θα έκανα κάτι παράνομο. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που είχα άδεια".
Τι ωραία τι καλά! Κι εγώ νόμιζα άλλα για τον κ. Σουφλιά. Ότι η βίλα που έχει χτίσει εκεί παραδίπλα στη θάλασσα είναι παράνομη, χωρίς τις απαραίτητες άδειες κ.λπ. Τι κρίμα που τόσον καιρό του κάνουν επιθέσεις άδικες και διασύρουν τ' όνομά του! Κι εγώ τον έχω σχολιάσει γι' αυτό ζητώ ταπεινά ΣΥΓΓΝΩΜΗ... Δεν θα το ξανακάνω αγαπητέ κύριε Σουφλιά! Με ακούσατε κύριε Σουφλιά; Ήθελα κι εγώ να χτίσω ένα σπίτι για το δεύτερο παιδί μου πουείναι και κορίτσι - μήπως ξέρετε να μου πείτε τι να κάνω για να ξεπεράσω όλες αυτές τις αηδίες που ζητάει η πολεοδομία; Ξέρετε, κύριε Σουφλιά, εσείς τα έχετε αντιμετωπίσει. Κι αν δεν ασχολείστε πολύ με αυτές τις πρακτικές δουλειές, μήπως μπορείτε να με παραπέμψετε στον μηχανικό σας;
Δεν μου λέτε πώς κατάφερε κι εκείνος ο Μαγγίνας που τα αισχρά μέσα ενημέρωσης τον ανάγκασαν, τον άνθρωπο, να παραιτηθεί λες κι έκανε καμιά παρανομία! Τελικά το σπιτάκι του το γλίτωσε; Πάντως, απ' όσο τον βλέπω που τριγυρνάει στα τηλεοπτικά παράθυρα για να υπερασπιστεί το θεάρεστο έργο της κυβέρνησης του Καραμανλή, μάλλον ήρεμος μου φαίνεται. Λέτε να ξεπέρασε τις τρικυμίες; Είχα μια αγωνία, πραγματικά, γιατί δείχνει σεμνός άνθρωπος που δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ στη δούλεψή του ξένους εργάτες δίχως ασφάλιση και τα τοιαύτα κι ούτε θα έπαιρνε ποτέ άδεια για αναψυκτήριο (ο άνθρωπος μάλλον πρόβλεψη έκανε, διότι μπορεί να έμενε κάποια στιγμή χωρίς το βουλευτιλίκι, οπότε σχεδίαζε το εργασιακό μέλλον του), μόνο και μόνο για να χτίσει σπίτι στην εξοχή!
Μα αυτός ο "θόρυβος" που τον δημιούργησαν τα μέσα ενημέρωσης ήταν εντελώς τεχνητός για να χτυπηθεί αυτή η ενάρετη και ηθική κυβέρνηση του αγίου ημών Κωστάκη Καραμανλή. Εγώ σας παραδέχομαι που στηρίζετε αυτή την κυβέρνηση, ακόμα και στα λάθη, τις παραλείψεις και τις παρανομίες της! Δεν συμφωνήσατε με το "ξεπούλημα" (όπως το χαρακτηρίζουν οι αντίπαλοί σας) του ΟΤΕ, κι όμως θεωρήσατε υποχρέωσή σας να παράσχετε στήριξη. Μπράβο κύριε Σουφλιά! Δεν μπορώ να ζητήσω και πολλά από την πλευρά σας, διότι μάλλον δεν θα έχετε ακούσει για παράνομες τηλεφωνικές υποκλοπές, για απαγωγές πολιτών, για "κουμπάρους" που πουλούσαν προστασία στα καρτέλ, για ακρίβεια στην αγορά, για τη φτώχεια που δέρνει τους νεοέλληνες, για την ωμή αστυνομική βία, για την ανασφάλεια που νιώθουν οι πολίτες, για το σκάνδαλο με τα ομόλογα της δομημένης απάτης, για τη λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων...
Κι ακόμη δεν θα έχετε ακούσει για τα δήθεν βασανιστήρια που έδειξαν οι τηλεοράσεις από τα αστυνομικά τμήματα, για τη διάλυση του ΕΣΥ και τις προσλήψεις αγροφυλάκων αντί για νοσηλευτικό προσωπικό, για τα κλειστά πανεπιστήμια και την αναταραχή στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης, για τις οικολογικές καταστροφές που θ' αφήσουν τα παιδιά μας χωρίς οξυγόνο, για τα σκάνδαλα με τον Βαρθολομαίο και τον Ζαχόπουλο που τα μέσα ενημέρωσης δεν κατάλαβαν ότι ήσαν "ερωτικά"!
Πώς να τ' ακούσετε όλα αυτά; Πρέπει κανείς να έχει και καλή ακοή... Κι εγώ σας συμμερίζομαι. Άνθρωποι είμαστε!

No comments: