Wednesday, April 23, 2008

Η κυρία Άννα Κοκκίνου παίζει θέατρο!

Διάβασα ότι η κυρία Άννα Κοκκίνου που ασχολείται με το θέατρο και χρωστάει τα μαλλιά τής κεφαλής της, εξακολουθεί να παίζει θέατρο! Ενώ θα έπρεπε να να κρύβεται, έχει το θράσος και συνεχίζει να παίζει... Αν τούτο το σημείωμα το διαβάσει καποιος που δεν ξέρει, θ' απορήσει. Με μια φράση θα πω ότι η κυρία Κοκκίνου μου χρωστάει λεφτά. Κάποτε δούλεψα στο θέατρό της και δεν με πλήρωσε! Ούτε ένα ευρώ! [Δεν είμαι ο μόνος στον οποίο χρωστάει...] Και να ήταν μόνον αυτό, θα έλεγα ότι δεν είναι και τόσο τραγικό. Την τελευταία φορά που τηλεφωνικά της υπενθύμισα την οφειλή της προς εμένα, μου έκλεισε το τηλέφωνο. Και δημοσιοποιώ αυτό το γεγονός διότι η εν λόγω Κυρία επιχορηγείται από το κράτος (Υπουργείο Πολιτισμού) και πολλοί θα μιλάνε με τα καλύτερα λόγια. Αν την ξέρατε όμως!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ:

Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ!

2 comments:

dyosmaraki said...

Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου για αυτές τις ημέρες. Εύχομαι να περάσεις όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα

ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Τις καλύτερες ευχές, Νίκο.Μ' αρέσουν οι επίμονοι άνθρωποι!!!