Wednesday, April 30, 2008

50.000 ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ!

Είναι μια φωτογραφία μου που τραβήχτηκε στις 2 Δεκεμβρίου 1987. Μη νομίσετε ότι έχω αλλάξει και πολύ. Αραίωσαν τα μαλλιά, μεγάλωσε η στομαχική χώρα, έγινα ένας "μεγάλος" άνθρωπος. Άλλωστε, όπως μου γράφει και ο monahikoslikos, τα έχω τα χρονάκια μου...
Δίχως καλά-καλά να το καταλάβω συμπληρώθηκε ο αριθμός των πενήντα χιλιάδων (50.000) επισκεπτών στο μπλογκ. Είναι απίστευτο - κι όμως αληθινό, αν κρίνω από τα αποτελέσματα της μηχανής μέτρησης! Χωρίς περίεργα κείμενα. Η ενασχόληση με την καθημερινότηα, κυρίως την πολιτική, που έχει άμεση σχέση με τη ζωή μας. Δεν σχεδιάζω κάτι άλλο από αυτό που κάνω. Χαίρω διότι όλο και περισσότεροι γίνονται οι αναγνώστες - έστω και από περιέργεια.
Είναι αλήθεια ότι στο χώρο της ενημέρωσης έχουν αλλάξει πολλά τα τελευταία χρόνια και είναι αναγκαίο ν' αλάξουν κάποια πράγματα. Αφού και οι ίδιοι οι εκδότες συνεχώς ψάχνονται. Γι' αυτό και οι εφημερίδες γίνονται βαρύτερες λόγω των "προσφορών", γι' αυτό και πολλαπλασιάζονται τα free-press έντυπα, γι' αυτό και οι κυκλοφορίες δημιουργούν νέους οικονομικούς συσχετισμούς στο χώρο των μέσων ενημέρωσης, γι΄αυτό και η διαφήμιση εφευρίσκει απίστευτους τρόπους για να δελεάσει το αγοραστικό κοινό που είναι κουρασμένο, διαλυμένο και πεδικλωμένο στα γρανάζια της καταναλωτικής αδηφαγίας.
Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσο μπορεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη κάτι που γράφεται στο διαδίκτυο. Έχω την εντύπωση ότι αυτό συμβαίνει σε ένα μικρό ποσοστό. Ωστόσο κανείς δεν μπορεί να μηδενίσει τη δύναμη του διαδικτύου. Αργά ή γρήγορα ως μέσο επηρεασμού θα πάρει τη θέση που του ανήκει. Όσοι ασχολούμαστε με το διαδίκτυο, το... "ευγνωμονούμε". Έχουμε την ευκαιρία, ανά πάσα στιγμή, να γράψουμε ό,τι θέλουμε, όποτε το θέλουμε, και να μη δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν. Δεν παραγνωρίζω το γεγονός ότι κάποιοι καραδοκούν να μας κόψουν τον κώλο, αλλά σιγά μη φοβηθούμε. Οι εξελίξεις είναι αναπότρεπτες. Έχουν μια ομοιότητα με την εποχή της κατάργησης των λινοτυπικών μηχανών και της εισόδου της τυπογραφίας στην ηλεκτρονική εποχή. Οι τυπογράφοι τότε είχαν ξεσηκωθεί και καλά έκαναν αλλά ήταν επόμενο να μην εμποδίσουν την έλευση της νέας εποχής. Έτσι και τώρα.
Λοιπόν, θα πρέπει να ευχαριστήσω όσους επισκέπτονται τον διαδικτυακό χώρο μου. Μ' αρέσει η επικοινωνία. Τίποτε άλλο.

2 comments:

Dimitris said...

Νίκο, να τα κατοστίσεις!!!
Είμαι σίγουρος πως οι επόμενες 50 000 θα σε επισκεφτούν πολύ πιο σύντομα από τις προηγούμενες πενήντα.

vavanta said...

Εύχομαι πάντα επιτυχίες Νίκο!